سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقدم فر: فتنه‌گران می‌خواهند مجلس خبرگان را به عرصه جنجال‌های سیاسی تبدیل کنند


مقدم فر: فتنه‌گران می‌خواهند مجلس خبرگان را به عرصه جنجال‌های سیاسی تبدیل کنند

تسنیم/ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تخریب شورای نگهبان با هدف ورود فتنه‌گران به مجلس انجام می‌شود، گفت: می‌خواهند مجلس خبرگانی که محلِ "اجتهاد و شیخیت" است را به محلی برای "جنجال‌های سیاسی" تبدیل کنند.

حمیدرضا مقدم‌فر در یادواره شهدای یزد با اشاره به اینکه هرچه در این مملکت هست به برکت ایثارگری و فداکاری خانواده شهدا و شهداست، اظهار داشت: نخستین علت برگزاری یادواره شهدا، تکریم آنهاست، این تکریم یک وظیفه است که قرن‌ها باید ادامه پیدا کند و همه نسل‌ها مقام این شهدا را تکریم کنند.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا تضمین مقاومت است، افزود: وقتی یاد و خاطره شهدا را بزرگ می‌داریم، به معنی این است که به شهدا بگوییم ما هم راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم. ما از ایثارگری شهدا تجلیل می‌کنیم، شهدایی که نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این مملکت از دست برود و امنیت بالایی به این کشور اسلامی هدیه کردند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران گلستانی در میان آتش است، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که خون شهدا خلاصه در انقلاب، سرزمین و امنیت ما نشده بلکه دستاوردهای بسیار بزرگتری در سطح جهان ایجاد کرده است.

مقدم‌فر به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی براینکه "در یک پیچ تاریخی قرار داریم" اشاره کرد و گفت: شاید آن زمان افرادی متوجه این سخنان مقام معظم رهبری نشدند ولی درحال حاضر این موضوع کاملاً مشخص شده که مسیر دنیا تغییر پیدا کرده است و نقطه عطف این تغییر مسیر، برکتِ خون شهدا است و به برکت این ایثارگری شهدا، ایران مرکز تغییر شده است.

وی با تاکید براینکه امروز مسلمانان سراسر جهان بیدار شده‌‌اند، ادامه داد: امروز مسلمانان در بحرین، لبنان، یمن، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی معادلات و نظم جهانی که غرب مدعی تدوین آن بود، را به‌هم ریخته‌اند. امروز نه تنها ایران یک قدرت بزرگ منطقه‌ای بوده بلکه بدون شک یک قدرتِ جهانی است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز ایران اسلامی یک قدرت جهانی است و همه این از برکات خون شهدایی است که اگر این خون‌ها نبود، امروز در این نقطه نبودیم.

وی با بیان اینکه باید مراقب انقلاب باشیم چراکه دشمنان و در رأس آن‌ها نظام سلطه دست از دشمنی برنداشته‌اند، تصریح کرد: شهدا، نظام را با ایستادگی خود تحویل ما دادند و امروز باید مراقب عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشیم که دشمن آن‌ها را هدف قرار داده است.

مقدم‌فر در ادامه سخنانش به تهدید نفوذ دشمنان به‌ویژه در عرصه سیاسی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: همواره نزدیک انتخابات‌ها که می‌شویم، حمله به شورای نگهبان آغاز می‌شود، ابتدا توسط رسانه‌های غربی و بعد توسط هم‌زبانان آن‌ها در داخل کشور این فعالیت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

وی در بیان چرایی حمله دشمنان و ایادی داخلی آنان به شورای نگهبان گفت: آن‌ها نمی‌خواهند ما یک مجلس انقلابی داشته باشیم بلکه مجلسی می‌خواهند که فتنه‌گر داخل آن برود. امروز فتنه‌گرانی که در فتنه 88 چیزی بدتر از کودتا بر سر این کشور آوردند می‌خواهند مجدد به صحنه برگردند.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی، فتنه‌گران می خواهند شورای نگهبان را تخریب کنند، تا نکند شورای نگهبان به‌دلیل فتنه‌گری‎شان آن‌ها را رد صلاحیت کند و نتوانند به عرصه مجلس ورود پیدا کنند.

وی ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: امروز حافظان خون شهدا باید مراقب این عرصه‌ها باشند، خانواده‌های شهدا غصه‌دار هستند که به‌عنوان مثال ببینند برادر رئیس جمهور به عیادت یکی از سران فتنه رفته است. این واقعا شرم‌آور است.

مقدم‌فر با تاکید براینکه اگر ترحم و لطف نظام نبود امروز سران فتنه وضع دیگری داشتند، گفت: این‌ها می‌خواهند مجلس خبرگانی که محلِ "اجتهاد و شیخیت" است را به محلی برای "جنجال‌های سیاسی" تبدیل کنند.

وی تاکید کرد: باید در عرصه سیاسی و فرهنگی مراقب بود، استکبار سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای "نفوذ فرهنگی" می‌کند ولی به فضل و لطف الهی هرچقدر سرمایه‌گذاری کنند، نتیجه عکس می‌گیرند.

کارشناس مسائل سیاسی در بخش پایانی سخنانش به راهپیمایی و پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با وجود همه تلاش‌های استکبار برای نیامدن مسلمانان جهان، جمعیتی 20 میلیونی در این مراسم حاضر شد. این اجتماع عظیم که در دنیا بی‌سابقه است، یک اجتماعی معنی‌دار است، چنین حرکتی از جهات مختلف معنی‌دار است؛ راهپیمایی اربعین یکی از نشانه‌های تغییر در حرکتِ جهان است که همه این حرکات به برکت خونِ شهدا است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خبرگان