سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحانی درگذشت والده شهیدان بشارت را تسلیت گفت


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت والده شهیدان محمدتقی، رحمت‌الله و عباسعلی بشارت را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی بزرگوار رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش را مسئلت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم شوکت فاتحی، مادر مکرمه شهیدان گرانقدر محمدتقی، رحمت‌الله و عباسعلی بشارت موجب تألم و اندوه شد.

این بانوی پرهیزگار و صبور که در نخستین روزهای اوج‌گیری نهضت امام خمینی(ره) فرزند روحانی خود را در جنایت تروریست‌های ضدانقلاب و دو فرزند دلاور دیگرش را نیز در دوران دفاع مقدس و در پاسداری از ارزش‌های متعالی نظام اسلامی تقدیم کرد، زندگی پر برکت خود را با ارادت به ساحت ائمه اطهار (ع) و تربیت فرزندانی مؤمن و انقلابی سپری کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مراسم ترحیم والده دکتر روحانی با حضور رهبر انقلاب