ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیروزی شهرداری اراک مقابل دانشگاه آزاد/ گام بلند شاگردان کسایی‌پور برای پلی‌آف


به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم پایانی دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال امروز تیم‌های شهرداری اراک و دانشگاه آزاد تهران مقابل هم به میدان رفتند.

در این بازی که در اراک برگزار شد و جدال تیم‌های چهارم و پنجم جدول بود، شاگردان محمد کسایی پور توانستند کوارتر اول را 25 بر 13 مقابل دانشگاه آزاد پیروز شوند.

در کوارتر دوم دانشگاه آزاد بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست اختلاف ایجاد شده را به حداکثر برساند و 24 بر 16 پیروز شود.

در کوارتر سوم امتیازهای دو تیم برابر پیش رفت و تابلوی نتایج عدد 17 را برای هر دو تیم ثبت کرد، اما در کوارتر چهارم اراکی‌ها با استفاده از شرایط میزبانی بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی 13 بر 5 پیش افتادند و در ادامه کار نیز برتری خود را ادامه دادند و این کوارتر را 26 بر 13 پیروز شدند تا در نهایت 83 بر 68 برنده بازی لقب بگیرند.

به گزارش فارس، شهرداری اراک با این برد در طول سه مرحله اول لیگ سه بر صفر از حریفش پیش افتاد و با توجه به اینکه در مرحله پلی‌آف نیز باید با دانشگاه آزاد بازی کند در صورت کسب یک برد در آن مرحله به جمع 4 تیم برتر راه خواهد یافت.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/CHWNB0


ویدیو مرتبط :
پیروزی آسان شاگردان پیگرینی در اولین گام