ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاشانی: هنوز اعضای کادر فنی تیم المپیک قرارداد ندارند


به گزارش ایرنا، حبیب کاشانی دوشنبه شب در برنامه 90 اظهار داشت: تلاش زیادی کردیم تا تیم المپیک به آمادگی کامل برسد. از خردادماه با سازمان لیگ وارد تعامل شدیم تا به هماهنگی لازم با باشگاه ها برسیم. با هماهنگی سازمان لیگ و تیم ملی بزرگسالان تا امروز 95 درصد برنامه های تدوین شده را عملی کردیم و در حال حاضر هم تیم امید در اردوی ترکیه به سر می برد.
وی افزود: تیم امید چهارشنبه با تیم منتخب آنتالیا مسابقه ای دوستانه برگزار می کند و پنجشنبه نیز به تهران بر می گردد تا بازیکنان در اختیار باشگاه های خود باشند. متاسفانه هنوز نتوانسته ایم هیچ تمرینی با حضور لژیونرهای خود داشته باشیم که این مسئله مشکل بزرگ ماست.
کاشانی خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک در یک سال گذشته 232 میلیون تومان به ما بودجه داده و هزینه تمام اعزام های تیم امید را بر عهده گرفته است.
وی گفت: ما همان تیمی هستیم که همیشه از مشکل نداشت لباس می نالید اما امروز به جایی رسیده ایم که برای سفر به ترکیه حدود 75 میلیون تومان جریمه اضافه بار پرداخت کردیم و دیگر مشکلاتی مانند کمبود لباس و امکانات نداریم. این اتفاق نتیجه وقت گذاشتن برای تیم است.
مدیر تیم فوتبال المپیک ایران درباره قرارداد اعضای کادر فنی گفت: از ابتدای سال هیچکدام از اعضای کادر فنی قراردادی امضا نکرده اند و حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند. قرار بود فدراسیون این قراردادها را تنظیم کند. این وظیفه ای است که بر عهده آنها قرار دارد و امیدوارم به زودی عملی شود.
شبس*ورزشی 2024**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اردوی تیم ملی امید همچنان با کادر فنی بدون قرارداد