ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی واژه «چاق» ستاره کهکشانی‌ها را آزار می‌دهد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، خامس رودریگس که شب گذشته (یکشنبه) در تساوی یک - یک رئال مادرید در خانه رئال بتیس در هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا پاس گل تیمش را داد، در هفته‌های اخیر انتقاداتی به حرفه‌ای‌گری وی شده و حتی به او برچسب «چاق» زده‌اند.

این هافبک 24 ساله که در سال 2016 برای اولین بار در ترکیب اصلی سفیدپوشان مادریدی قرار گرفت، در خصوص اینکه برخی رسانه‌ها او را با لقب «چاق» خطاب کرده‌اند، گفت: این حرف‌ها واقعاً آزارم می‌دهد. تمامی اطرافیانم می‌دانند که من چطور تمرین می‌کنم و همیشه مراقب خودم هستم.

وی در ادامه اظهار داشت: من یک حرفه‌ای تمام عیار هستم. اینکه گفته می‌شود من شب‌های زیادی را به خوش‌گذرانی می‌پردازم، دروغ محض است. اینکه برخی نسبت به من تردید دارند و من را چاق خطاب می‌کنند، من را به‌هم می‌ریزد.

خامس همچنین در مورد ماجرای توقیف شدن خودروی‌اش در تاریخ یکم ژانویه 2016 توسط پلیس که گفته می‌شد با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کرده و به اخطار پلیس بی‌توجه بوده است، اظهار داشت: آن‌طور که گفته شد، من آنقدر هم تند نمی‌راندم. صدای موسیقی که گوش می‌دادم بلند بود و وقتی به محل تمرین والده بباس رسیدم، تازه متوجه اتومبیل پلیس شدم.

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: گفته شد که من می‌توانستم آرام‌تر رانندگی کنم، ولی طبق معمول رسانه‌ها بزرگنمایی کردند. البته که احمق نیستم و اگر متوجه می‌شدم کسی پشت سرم است، اتومبیلم را متوقف می‌کردم. با این حال عذرخواهی می‌کنم، چون اشتباه از من بود.

هافبک کلمبیایی رئال مادرید در پایان در خصوص اینکه او متهم به این شده که از دستورات زین‌الدین زیدان برای گرم کردن در جریان بازی کهکشانی‌ها برابر اسپورتینگ خیخون سرپیچی کرده است، گفت: به نظرم سوء‌تفاهم شده است. من تنها نمی‌دانستم که باید به گرم کردنم ادامه بدهم یا نه. همچنین متوجه نشدم که زیدان صدایم می‌کند. اگر او به من می‌گوید که باید بروم و گرم کنم، باید همین کار را کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دنی کاروخال ستاره ی جدید کهکشانی ها