«جمال اجلالی» بعد از مدت ها چشمانش را باز کرد


«جمال اجلالی» بعد از مدت ها چشمانش را باز کرد میزان/ سعیده خلیلی گفت: حال «جمال اجلالی » بهتر شده، زیرا او توانست چشمانش را باز کند. تا پیش از این قادر به تکلم هم نبود، اما امروز به صورت نصفه و بریده و بریده چند کلمه ای صحبت کرد.
«جمال اجلالی» بعد از مدت ها چشمانش را باز کرد و با من صحبت کرد«سعیده خلیلی» همسر «جمال اجلالی» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی میزان درباره وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: صبح امروز پزشک «جمال اجلالی» از بالا رفتن سطح هوشی این بازیگر خبر داد. این را هم باید بگویم که قرار است او امروز سی تی اسکن شود و بعد از آمدن جواب این آزمایش، وی به بخش منتقل می‌شود و باید منتظر جواب سی تی اسکن ماند که فردا می آید.
وی افزود: حال «جمال اجلالی » بهتر شده، زیرا او توانست چشمانش را باز کند. تا پیش از این قادر به تکلم هم نبود، اما امروز به صورت نصفه و بریده و بریده چند کلمه ای صحبت کرد.
خلیلی خاطر نشان کرد: پزشکان گفتند اگر وضعیت جسمانی او به همین شکل پیش برود، طی چند روز آینده به بخش منتقل می‌شود و جای امیدواری دارد. این را هم باید بگویم که وضعیت او پسرفتی نداشته است.

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
باز کردن فایل های Epub بدون نرم افزار | جمال