فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مارگارت فارستر نویسنده مشهور بریتانیایی درگذشت


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مارگارت فارستر رمان‌نویس و زندگینامه‌نویس معروف انگلیسی که بیش از 40 کتاب نوشت و در دهه شصت میلادی کتاب «جورجی گرل» وی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها شد در 77 سالگی درگذشت.

هانتر دیویس نویسنده و روزنامه‌نگار و همسر فارستر اعلام کرد که وی دیروز صبح به دلیل عارضه سرطان در بیمارستانی در شمال لندن درگذشت.

معروف‌ترین اثر فارستر «جورجی دی» به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا تبدیل شد و بر اساس آن نیز فیلمی هالیوودی و همچنین یک موسیقی ساخته شد که به عنوان یکی از برترین آهنگ‌های دنیا شناخته شد و در فهرست رولینگ استون جزء 500 آهنگ برتر تمام دوران‌ها جای گرفت.

فارستر همچنین به خاطر کتاب «بیوگرافی فاوست» جایزه کتاب «انجمن فاوست» را ازآن خود کرد. وی سوسیالیست و فمینیست بود و در داستان‌هایش بیشتر به زندگی زنان می‌پرداخت.

کتاب «بیوگرافی دو موریه» وی هنوز منبع تحقیقاتی اصلی محققان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و

 

 

http://fna.ir/I42F7E


ویدیو مرتبط :
ریچارد اتنبرو، کارگردان بریتانیایی درگذشت