سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نمایشگاه بین‏‌المللی مبلمان و لوازم خانگی ترکمنستان آغاز به کار کرد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در عشق‌آباد، نمایشگاه بین‏‌المللی مبلمان و لوازم خانگی ترکمنستان ساعتی پیش با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی  در سالن نمایشگاه سازمان اتاق صنایع و بازرگانی این کشور آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با پیام رئیس جمهور ترکمنستان خطاب به شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران توسط «باتر آتدایوف» معاون رئیس جمهور ترکمنستان قرائت شد.

در این نمایشگاه تخصصی 50 شرکت خارجی و داخلی تولیدات خود را از جمله انواع مختلف مبلمان اداری، خانگی، فروشگاهی، صنعتی، لوازم و محصولات صنایع دستی، فرش، تزئینات داخلی ساختمان و منازل، در و پنجره، سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان و منازل، لوازم صورتی و تصویری و آخرین دست‌آورد و توانمندی‏‌های خود را به نمایش گذاشته‌‏اند.

شرکت تولید کننده کاشی و سرامیک «سعدی » (بوستان) از جمهوری اسلامی ایران نیز محصولات خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار داد.

تعدادی از معاونان رئیس جمهور ترکمنستان، رئیس مجلس و تعدادی از وزرای و مسئولان ترکمنستان از غرفه ایرانی بازدید کردند.

انتهای پیام/.

 

 


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی