سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



همسر مرد مورد علاقه ام به ازدواج مان راضی است


همسر مرد مورد علاقه ام به ازدواج مان راضی استخراسان/ دختری 15 ساله هستم. به مردی علاقه مند هستم که متاهل است. همسرش راضی است که او با من ازدواج کند. این مرد چند سال است که به من علاقه مند است، اما یک سال است که این موضوع را بیان کرده است.
مخاطب گرامی! پاسخ به پیامک شما را باید به چند بخش تقسیم کرد که در ادامه مطرح و بررسی می کنیم.
شما در دوران بحران شخصیتی هستید
شما در اواسط دوره نوجوانی هستید و این زمان آغاز هویت یابی، خودشناسی و شکل گیری باورهایتان است. روان شناسان از این مرحله از رشد به عنوان بحران یا توفان بلوغ یاد می کنند و بیشترین پیش نیاز ها برای موفقیت یا ناکامی در بزرگسالی در همین مرحله پر خطر رشد، رقم می خورد. شما باید توجه داشته باشید که امروز اگر اولویت شما، درس و رشد و شکوفایی تحصیلی نیست مسلما آگاهانه زندگی نمی کنید و این فرصت طلایی مرحله نوجوانی را از دست می دهید. با توجه به برداشتی که من از پیامک تان داشته ام، شما از لحاظ سن شناسنامه ای و احتمالا سن زیستی و خصوصا عقلانی- روانی آمادگی های لازم برای ازدواج را ندارید؛ بنابراین زودهنگام با این افکار مزاحم مواجه شده اید و باید با مطالعه مطالب مرتبط و کمک گرفتن از مشاور مدرسه تان، یا دیگر مشاوران متخصص، برنامه ریزی های لازم را برای مقابله با این فکر مزاحم اتخاذ کنید.
فرد مورد نظرتان متعهد نیست
اما یک جنبه دیگر ماجرا، مرد متاهلی است که به شما علاقه مند شده است و از یک سال پیش این موضوع را با شما در میان گذاشته است. فردی که متاهل است و ظاهرا به شما علاقه دارد، مسلما و قطعا متعهد نیست چون برای یک مرد رشد یافته، از لحاظ شخصیتی، تاهل، تعهد آور است.
دلیل رضایت آن خانم را بیابید
به این نکته قابل تامل هم توجه داشته باشید که رضایت همسر اول فرد مذکور که در پیامک تان به آن اشاره کرده اید، منطقی نیست و ممکن است از ریشه دروغ باشد یا آن خانم تحت تاثیر یک سری ناملایمات و شرایط روانی ناسالم حاضر شده باشد که چنین رضایتی بدهد یا تهمتی به او زده شده باشد که حقیقت نداشته باشد یا... که در همه این حالات باید تکلیف این موضوع دقیقا مشخص شود.
با زندگی تان بازی نکنید
در پایان فراموش نکنید که شما در این زمینه خاص یعنی ازدواج، حق اشتباه کردن و بازی با کل عمرتان را ندارید؛ بنابراین در شرایطی که نه سن مناسب ازدواج را دارید، نه پختگی لازم را و گزینه مورد نظرتان هم صلاحیت ازدواج با شما را ندارد، این رابطه را هرچه سریع تر قطع کنید.






منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
پیامبر اسلام و مرد مجردی که علاقه به ازدواج داشت ولی ..