سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمان رسیدن از کرج به چالوس در ایام نوروز


زمان رسیدن از کرج به چالوس در ایام نوروزباشگاه خبرنگاران/ مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: زمان سفر محور کرج- چالوس 167 درصد نسبت به شرایط عادی افزایش پیدا کرده است.

یاسر خالدی مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: به لحاظ جوی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت و از طرفی در اکثر مقاطع استان‌های گیلان و مازندران بارش باران را در محورهای حوزه استان‌‎های اصفهان، قزوین، کردستان و گلستان بارش پراکنده باران داریم.
وی با اشاره به وضعیت ترافیکی آزادراه گفت: آزاد راه کرج- قزوین و محور هراز از امامزاده هاشم تا تلور و در مقاطع اضطراری لاسر ترافیک سنگین خواهیم داشت ضمن اینکه وضعیت محور کندوان نیز به این صورت است.
خالدی در ادامه یادآور شد: زمان سفر محور کرج- چالوس 167 درصد نسبت به شرایط عادی افزایش پیدا کرده به طوری که اکنون 465 دقیقه مدت زمان طی مسیر کرج به سمت چالوس است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
بیلبورد سه وجهی تبلیغاتی نقش خرد در جاده کرج چالوس