سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چهار دانش آموز حادثه دیده در میدان تیر بجنورد به خانه رفتند


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره كل براتعلی حاتمی روز پنجشنبه از تحت كنترل بودن این رویداد از اولین لحظه خبر داد و گفت: صبح دیروز با شنیدن خبر زخمی شدن 6 دانش آموز و مربی آنها در حال آموزش درس آمادگی دفاعی ، بهترین تیم پزشكی تحت نظر ریاست دانشگاه علوم پزشكی استان موضوع را بررسی كردند كه مشخص شد مداوای این دانش آموزان در بجنورد انجام شود.
وی افزود: 6 هنرجو در میدان تیر سپاه در حال آموزش عملی درس آمادگی دفاعی دچار حادثه و زخمی شدند كه بلافاصله با كمك نیروهای امدادی این هنرجویان و مربی مصدوم به بیمارستان منتقل می شوند.
حاتمی گفت: چهار هنرجوی زخمی این حادثه به صورت سرپایی مداوا شده اند و مداوای دو هنرجو و مربی مصدوم كه جراحت آنان مقداری عمیق تر بوده است، عصر چهارشنبه با موفقیت انجام شده است.
خراسان شمالی با جمعیت 925 هزار نفری 160 هزار دانش آموز دارد كه در بیش از دو هزار آموزشگاه زیر نظر 14 هزار فرهنگی تحصیل می كنند.
3007/ 1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نجات دانش آموز لرستانی با تلاش و فداکاری دانش آموزان و