سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهدای انقلاب از جنس شهدای کربلا هستند


امیر سرتیپ سیدعبدالکریم موسوی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات ارتش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زیباکنار اظهار کرد: نمایشگاه تجهیزات تکاوران نیروی دریایی ارتش برای خانواده شهدا به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه شهدای ما در دفاع مقدس از جنس شهدای کربلا هستند، افزود: شهدای دفاع مقدس از جنس شهدای رویدادهای حماسی و مذهبی هستند.

جانشین فرماندهی کل آجا تصریح کرد: به همان دلیلی که هر ساله پس از یک‌هزار و 400 سال شهدای کربلا را یادآوری می‌کنیم و از ایثارگری شهدای عاشورا گفته می‌شود، برگزاری مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس نیز در همین راستاست.

وی با اشاره به اینکه شهدای کربلا در مقابل زور و برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند، افزود: بهترین انسان‌های روی زمین فدای اسلام و رضای خداوند شدند.

امیر موسوی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا را یادآوری راه شهیدان به نسل امروز و فردا دانست و خاطرنشان کرد: این را می‌گوییم که راه شهدا ادامه دارد.

وی مقام شهدا را بسیار والا خواند و یادآور شد: شهدا نیاز به یادواره ندارند، بلکه ما باید شهدا را مانند چراغی روشن پیش روی خود داشته باشیم.

به گزارش فارس، در حاشیه نمایشگاه مذکور از تمبر چهار هزار شهید ارتش در گیلان توسط امیر موسوی رونمایی شد.

انتهای پیام/84001/ب20


ویدیو مرتبط :
آیت الله جاودان | تفاوت شهدای کربلا با شهدای دفاع مقدس