سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انهدام یکی از مخفیگاه های داعش در شمال شرق بعقوبه و کشته شدن چندین داعشی


به گزارش پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز، این منبع محلی که خواست نامش ذکر نشود گفت: نیروهای نظامی عملیات ویژه ای در زمین های کشاورزی واقع در ساحل رود دیاله در بخش شمال شهرستان المقدادیه (35کیلومتری شمال شرق بعقوبه) انجام دادند که در جریان آن یک مخفیگاه عناصر گروهک تروریستی داعش را کشف و منهدم کردند.
این منبع افزود: در جریان تعقیب عناصر تروریستی داعش، مناطق اطراف این مخفیگاه نیز پاکسازی شد.
وی در ادامه گفت: نیروهای نظامی و مقاومت مردمی (الحشد الشعبی) مناطق مختلف شمال شهرستان «المقدادیه» را از اشغال گروه تروریستی داعش آزادسازی کردند اما هنوز عناصری از این گروهک تروریستی در این شهرستان دست به اقدامات تروریستی می زنند.
** ده نفر از عناصر داعش در شمال رمادی کشته شدند
السومریه نیوزدر خبری دیگر به نقل ازاسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار گزارش داد: ده تروریست داعشی در شمال رمادی کشته و خودروهای نظامی آن ها نیز منهدم شد.
وی افزود: یگان های زمینی و توپخانه ای با پشتیبانی نیروی هوایی توانست عملیات گروه تروریستی داعش موسوم به «تخریب دیوارها» را که یگان های حاضر در پل «فلسطین» در شمال رمادی را هدف قرار داده بودند ، خنثی و دفع کنند.
از سوی دیگر علی داود رئیس شورای شهرستان الخالدیه روز شنبه گفت: گروهک تروریستی داعش از طریق حملات تروریستی از خارج رمادی قصد دارد عناصر محاصره شده خود در رمادی را آزاد سازد.
**خنثی سازی 25بمب در شرق شهرستان حدیثه
همچنین به نوشته این پایگاه خبری، یک منبع در استان الانبار گزارش داد که نیروهای ارتش عراق 25 بمب دست ساز را در منطقه «البوحیات» واقع در شرق شهرستان «حدیثه» خنثی کردند.
این منبع که خواست نامش ذکر نشود افزود: گروهک تروریستی داعش این بمب ها را در منازل و راه ها کار گذاشته بود تا عملیات آزاد سازی این مناطق را با مشکل مواجه کند.
نیروهای عراقی طی هفته های گذشته با عبور از پل های الجرایشی و فلسطین از شمال و غرب، وارد بخش هایی ازشهر الرمادی شده و حقله محاصره داعش را در این شهر کامل کرده اند.
منابع عراقی دلیل کندی این عملیات و طولانی شدن عملیات آزاد سازی شهر الرمادی را حضور غیر نظامیان در این شهر اعلام کرده بودند که ساکنان آن نیز طی روزهای گذشته تقریبا این مناطق را تخلیه کردند. همچنین وضعیت جوی و بارش باران های سیل آسا نیز در این عملیات وقفه ایجاد کرده بود .
گروهک تروریستی داعش از تابستان سال گذشته تاکنون بخش هایی از شهرهای شمال و غرب عراق را به اشغال خود درآورده و مرتکب جنایات هولناکی شده است.
این گروهک از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.
خاورم**9366**2041**

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انهدام مخفیگاه نیروهای تروریست داعش - عراق