فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مصلای امام‌خمینی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب/ خواستگاران نمایشگاه کتاب دو تا شد


به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی مصلی امام خمینی(ره) با صدور اطلاعیه ای، هرگونه مخالفت با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب را در این مکان تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به آمادگی کامل مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب و سایر نمایشگاه‌های فرهنگی کلان و پیشرفت عملیات عمرانی در مصلی طی سال جاری و امکان استفاده از رواق‌های شرقی و غربی در کنار شبستان اصلی، این مجموعه آمادگی دارد از ناشران و مخاطبان در فضای مسقف میزبانی کند.

از سوی دیگر با تجربه 10 ساله مصلی امام خمینی(ره) در برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و علاقه مندی مدیریت این مجموعه به میزبانی نمایشگاه کتاب و به جهت اهمیت موضوع کتاب و مطالعه، برنامه های مصلی در سه ماهه نخست سال آینده و پاسخ به درخواست برگزاری سایر برنامه ها و نمایشگاه ها تاکنون معلق مانده است.

برخورداری از فضاهای متعدد با امکانات مناسب، سهولت دسترسی به حمل و نقل عمومی، دارا بودن پارکینگ های متعدد و قرار گرفتن این مجموعه بزرگ فرهنگی _ عبادی در قلب پایتخت از جمله مواردی است که روابط عمومی مصلی ضمن برشمردن آن ها تاکید می کند؛ مجموعه مصلی، برنامه های گسترده ای را در حوزه برگزاری نمایشگاه ها و برنامه های فرهنگی در نظر دارد که در آینده نزدیک و پس از قطعی شدن برنامه ریزی، به اطلاع عموم مردم عزیز خواهد رسید.

بر اساس این گزارش این موارد در حالی مطرح می‌شود که ارشاد اعلام کرده شهرآفتاب میزبان نمایشگاه خواهد بود.

البته صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امروز در نشست خبری حرف‌های دیگری برای گفتن داشت.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر میزان آ‌مادگی محل نمایشگاه  شهر آفتاب و نگرانی‌های سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه پربازدیدی مانند نمایشگاه کتاب در هر جای تهران برگزار شود موجب ایجاد ترافیک خواهد شد و علاوه بر اینکه فضای مجموعه «شهر آفتاب» محیطی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها است. همچنین دسترسی‌های آن موجب کاهش ترافیک شهروندان تهرانی خواهد شد. در «شهر آفتاب» ما حدود 60 هزار متر فضای مسقف آماده داریم که مناسب برگزاری نمایشگاه است.

وی پیرامون نگرانی‌های معاون فرهنگی وزیر  ارشاد، گفت: چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با حضور سیدعباس صالحی برگزار شد و ایشان از محل نمایشگاه شهر آفتاب بازدید کردند و نگرانی‌شان برطرف شد.

صلاحی گفت: 10 هزار پارکینگ برای توقف خودروها در شهر آفتاب آماده‌سازی شده و در فاز اول آن که در اردیبهشت ماه بهره‌برداری خواهد شد فضای مسقف با چادر نیز آماده‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
آماده سازی مصلی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب