سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ از دیدگاه سایت Phone Arena


با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵ سایت‌های مختلف سعی می‌کنند بهترین محصولات سال را انتخاب کنند. سایت Phone Arena هم از مدتی پیش این روند را آغاز کرده است. این سایت به‌تازگی بهترین تلفن‌ همراه هوشمند سال را انتخاب کرده که با دیدن آن‌ اصلا تعجب نمی‌کند.

دیجی کالا/ با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵ سایت‌های مختلف سعی می‌کنند بهترین محصولات سال را انتخاب کنند. سایت Phone Arena هم از مدتی پیش این روند را آغاز کرده است. این سایت به‌تازگی بهترین تلفن‌ همراه هوشمند سال را انتخاب کرده که با دیدن آن‌ اصلا تعجب نمی‌کند. گوشی آیفون 6s شرکت اپل توانست به عنوان بهترین تلفن همراه هوشمند سال ۲۰۱۵ از دیدگاه سایت Phone Arena انتخاب شود. چیزی به‌عنوان یک تلفن همراه هوشمند بدون نقص وجود ندارد و به احتمال زیاد هیچ وقت هم یک محصول بسیار کامل را مشاهده نخواهید کرد؛ اما هر ساله تلفن‌های همراه هوشمند مختلفی راهی بازار می‌شوند که با پیشرفت‌های خوبی مواجه می‌شوند و با قابلیت‌های جدیدی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد کاربران را هیجان‌زده می‌کنند.

گوشی آیفون 6s به عنوان بهترین گوشی‌ سال ۲۰۱۵ از دیدگاه Phone Arena شناخته شد.

آیفون 6s
آیفون از جمله محصولاتی است که هرساله میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا را جذب خودش می‌کند. آیفون 6s امسال هم توانست علاقه‌مندان به محصولات اپل را هیجان‌زده کند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری تقریبا ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن قرار گرفته است.

اگر قدرت سخت‌افزاری و قابلیت‌های سیستم‌عامل iOS را در نظر نگیریم، این گوشی ظاهر زیبایی دارد و کارکردن با آن هم بسیار آسان است. قابلیت «لمس سه‌بعدی» (3D Touch) اضافه شده به آیفون 6s هم باعث شده تا کاربران بتوانند کارهای بیشتری را با گوشی خودشان انجام دهند و دسترسی سریع‌تری به برنامه‌ها داشته باشند. این تکنولوژی به‌شدت مورد توجه شرکت‌های دیگر قرار گرفته و از هم‌اکنون شایعه‌ی استفاده از صفحه‌نمایش‌های حساس به‌فشار در گوشی‌های سامسونگ و سونی شنیده می‌شود.

آیفون 6s قیمت بالایی دارد، اما با پرداخت این قیمت زیاد امکانات خوبی را هم دریافت می‌کنید.


گلکسی S6 – کاندیدای بهترین تلفن همراه هوشمند سال 2015
گوشی سامسونگ گلکسی S6 از جمله محصولات با ارزش بازار به‌شمار می‌رود و از بیشتر جهات یک گوشی قابل رقابت با آیفون است. سامسونگ همیشه در سری گوشی‌های گلکسی S قابلیت‌های خوبی را اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند تجربه‌ی کاملی از این محصولات داشته باشند. گلکسی S6 یک محصول جذاب بود است که طراحی زیبایی دارد و از نظر قدرت سخت‌افزاری هم کاربران را راضی نگه می‌دارد. گوشی گلکسی S6 زیباترین محصول در بین تمام سری S شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آید. کاملا مشخص است که سامسونگ برای طراحی این گوشی به فرمول جدیدی دست پیدا کرده و قصد دارد از همین فرمول هم در گوشی گلکسی S7 استفاده کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بهترین گوشی های هوشمند زیر 400$ سال ۲۰۱۵