طلاق های جنجالی ستاره های مشهور در سال 2015 + عکس


 سال 2015 طلاق ها و جدایی های زیادی را در هالیوود به همراه داشت در ادامه معروف ترین طلاق های ستاره های مشهور دنیا را میبینید.

پاری مچ فهرستی از 50 زوج مشهوری منتشر کرده که نتوانستند به زندگی کنار هم ادامه دهند و ترجیح دادند راه شان را از هم جدا کنند اما استون و آندرو گارفیلد یک بار در بهار گذشته جدا شدند اما دوباره آشتی کردند. اکتبر گذشته اما «یو اس ویکلی» جدایی قطعی آنها را اعلام کرد.

استون و آندرو گارفیلد  ، جدایی ستاره های مشهور ، طلاق ستاره های مشهورجدایی جنجالی ستاره های هالیوود

هالی بری نیز در سالی که گذشت از اولیور مارتینز جدا شد. زندگی مشترک آنها تنها دو سال طول کشید. گفته می شد که تفاوت فکری و رفتاری آنها زیاد بوده و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفته اند.

یکی از پر سروصداترین جدایی ها اما به شان پن و چارلیز ترون اختصاص داشت. این دو که با هم نامزد کرده بودند و برای برگزاری مراسم عروسی شان آماده می شدند ناگهان اعلام کردند که از هم جدا شده اند.

شان پن و چارلیز ترون  ، طلاق ستاره های مشهور ، بازیگرانی که جدا شده اندطلاق شان پن و چارلیز ترون گفته می شد پای خیانت آقای پن وسط است. خانواده کارداشیان هم یک طلاق داشت: کورتنی کارداشیان از اسکات دیسیک جدا شد. در ورزش نیز مشهورترین جدایی ها به کریستیانو رونالدو از ایرینا شایک و ماریا شاراپووا از نامزدش اختصاص دارد.


ویدیو مرتبط :
شب پر ستاره افتتاح جنجالی ترین فیلم سال!!!