ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایرانپوریان مانع از شعار علیه بختیار شد/ تشویق دستیار اولویرا


به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی و نفت تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند.

* قبل از شروع بازی هنگامی که کاوارس مربی دروازه‌بانان تراکتورسازی و دستیار سابق تونی اولویرا قصد نشستن روی نیمکت را داشت از سوی هواداران تراکتورسازی به شدت تشویق شد.

* دقیقه 11 بازی فرزاد حاتمی برای تراکتورسازی گلزنی کرد که داور به دلیل خطایی که در این صحنه رخ داده بود این گل را مردود اعلام کرد که این مسئله با اعتراض امیر قلعه نویی همراه شد که داور چهارم از او خواست اعتراض نکند.

* دقیقه 24 داور برای نفت تهران اعلام خطا کرد که هواداران تراکتورسازی علیه او شعار سردادند.

* سروش رفیعی از دقیقه 20 در حال جمع کردن بدن خود است.

* تعدادی از هواداران تراکتورسازی از روی سکوها سعید عباسی مدیرعامل این باشگاه را صدا کرده و از او خواستند لوسیا ادینهو را در نیم فصل جذب کنند.

* در دقیقه 35 هواداران تراکتورسازی با شعار بختیار پادگان پیوندتان مبارک هافبک تیم خود را که مدتی است به پادگان معرفی شده را مورد طعنه قرار دادند که محمد ایرانپوریان از روی نیمکت بلند شد و از هواداران خواست تیم را تشویق کنند و به مسائل حاشیه‌‌ای نپردازند.

*در دقیقه 40 علی حمودی که در یکی دو صحنه دچار اشتباه شد و از سوی امیر قلعه نویی مورد اعتراض شدیدی قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/T3D89F


ویدیو مرتبط :
ویدئو تشویق بوندس لیگایی تراختور ادینهو و ایرانپوریان