علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سخت‌ترین بازی پرسپولیس را پشت سرگذاشتیم/ فقط سه امتیاز اهمیت داشت


به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: این سه امتیاز برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود. برای ما مهم بردن و رسیدن به سه امتیاز در این دیدار بود. می دانستیم که بازی سختی در انتظار ماست. با تیمی بازی کردیم که خیلی قوی بود. قبل از بازی هم به بچه ها گفته بودم که یک بازی سخت را در انتظار داریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دو تیم در این دیدار افزود: فوتبال تهاجمی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. موقعیت های گل زیادی نبود اما دو تیم تلاش زیادی کردند. این سخت ترین بازی تیم ما تاکنون بود. با این حال توانستیم به پیروزی برسیم.

برانکو ادامه داد: ما این بازی را بدون علیپور و طارمی برگزار کردیم. به همین خاطر این پیروزی برای ما خیلی مهم بود تا بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه کرده که سرخپوشان فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند گفت: رمز این خوب بودن تمرین است. ما جوانانی داریم که به خوبی کار می کنند و می توانند کیفیت شان را در زمین به نمایش بگذارند.

برانکو در مورد برنامه هایش برای نیم فصل و جذب بازیکنان جدید گفت: ما آنالیز مستمری را روی بازیکنان تیم داریم. مسئله ما این است که بازیکنی را به خدمت بگیریم که بتواند برای ما مفید باشد و طبیعتا بازیکنان خوب هم تحت قرارداد تیم های دیگر هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلیل عقب نشینی تیمش در نیمه دوم دیدار برابر گسرتش فولاد خاطرنشان کرد: فشار حریف روی ما باعث عقب نشینی در نیمه دوم شد. آنها خیلی تهاجمی و محکم بازی کردند و ما را مجبور به عقب نشینی کردند.

برانکو در مورد احتمال حضور محمد نوری در پرسپولیس گفت: ایشان بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری هستند که توانایی بازی در چند پست را دارد اما فعلا تحت قرارداد باشگاه قطری است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکل زمین تمرین این تیم گفت: طبیعتا این مشکل روی کار ما تاثیر خواهد گذاشت. ما به دنبال زمین هستیم اما نمی توانیم به این سادگی زمین خوبی را پیدا کرد. واقعیت این است که زمین درفشی فر خیلی خراب است اما چاره دیگری نداریم و باید در همین زمین تمرین کنیم. خوشبختانه بازیکنان خیلی صبور هستند. ما چند زمین را دیده ایم اما متاسفانه سخت است که در فصل زمستان زمین خوب پیدا کنیم.


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سخت ترین امتیاز والیبال F