سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی اعلام شد


به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان فارس، ثبت نام آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت سال 95 از اوایل اردیبهشت آغاز می شود.

ثبت نام آزمون ورودی نیز از اردیبهشت ماه و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود و ضوابط کلی آن نیز همانند آزمون سال 94 است و تغییرات جزئی آن نیز در سایت اعلام می‌شود.

آزمون کتبی این دوره از آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، 7 مرداد ماه و آزمون شفاهی اواخر مردادماه برگزار می شود.

آزمون کتبی به صورت متمرکز توسط وزارت بهداشت در 56 رشته دکتری تخصصی و آزمون شفاهی توسط مناطق آمایشی دانشگاه ها در این رشته ها برگزار خواهد شد.

سهم آزمون کتبی 70 درصد و مصاحبه 30 درصد در پذیرش داوطلبان است و در صورت تعیین ضوابط جدید هرگونه تغییر از سال 96 اعمال خواهد شد.

داوطلبان می توانند قبل از شروع و اتمام طرح نیروی انسانی در آزمون شرکت کنند و در صورتی که در حین انجام طرح نیروی انسانی در آزمون قبول شوند امکان ترخیص آنها برای ادامه تحصیل فراهم می آید.

فهرست دانشگاههای پذیرنده دانشجو:

منطقه آمایشی 1     بابل، سمنان، شاهرود، گلستان، مازندران

منطقه آمایشی 2     ارومیه، تبریز

منطقه آمایشی 3     کردستان، کرمانشاه، همدان

منطقه آمایشی 4     اهواز

منطقه آمایشی 5     شیراز

منطقه آمایشی 6     زنجان، قزوین

منطقه آمایشی 7     اصفهان، شهرکرد، کاشان، یزد

منطقه آمایشی 8     کرمان

منطقه آمایشی 9     بیرجند، مشهد

منطقه آمایشی 10   ارتش، انستیتو پاستور ایران، بقیه الله، تهران، ایران، شهید بهشتی، علوم بهزیستی و توانبخشی، جهاد دانشگاهی رویان، تربیت مدرس، دانشگاه های آزاد واحدهای علوم دارویی و علوم تحقیقات، شاهد، سازمان انتقال خون ایران.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود