سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج/ انسداد شمال به جنوب آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد تا اطلاع ثانوی


سرهنگ محمدرضا زحمتکش در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران ـ‌کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل عدم ایمنی کافی اشاره و تصریح کرد: باند شمال به جنوب آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در استان مازنداران که از ساعت 13 روز جمعه مورخ 30 بهمن 94 به علت ریزش کوه مسدود شده بود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

این مقام ارشد راهور ناجا به محدودیت تردد در محور کرج ـ قزوین به علت اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح از قطعه سوم محور اشتهارد ـ نظرآباد و بزرگراه کرج ـ هشتگرد ـ آبیک پرداخت و گفت: از تاریخ 94.10.18 تا 95.4.31 محدودیت ترافیکی به صورت 24 ساعته در این محورها اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی در مسیرهای فوق همزمان با اجرای عملیات با رعایت احتیاط از رمپ شمال و جنوب به صورت مسیر انحرافی و کنارگذر صورت می‌گیرد.

سرهنگ زحمتکش خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XW9VK2


ویدیو مرتبط :
عوارضی آزادراه مرزن آباد چالوس