مردم با لبیک به رهبری ابهت غرب و تفکر فرعونی صاحبان زر و زور دنیا را می‌شکنند


نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی به برخی فعالیت‌ها و ویژگی‌های حوزه انتخابیه خود اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) گفت: مردم حوزه انتخابیه بنده با تلاش در حوزه تولید به فرمان رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی لبیک گفتند و در عمل ابهت غرب و تفکر فرعونی صاحبان زر و زور و تزویر دنیا را می‌شکنند.

وی همچنین با بیان اینکه مطالبه جدی مردم از مسئولان تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: توجه به استعدادها و توانمندی‌های فرهنگی و سیاسی کشور ایران اسلامی یکی از مسیرهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم تربت حیدریه از حضور تولیدکنندگان حوزه انتخابیه‌اش در مجلس تقدیر کرد و گفت: تجارت محصول راهبردی و استرتژیک زعفران اقتصاد کشور را ارتقا داده است. مردم سختکوش زعفرانی‌ترین منطقه جهان با تولید 85 تن طلای سرخ در سال و سطح زیر کشت 22 هزار هکتار، حدود 40 هزار نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول کار کرده است.

خسروی خاطر نشان کرد: در باغستان‌های پسته و انار حوزه انتخابیه اینجانب 10 هزار نفر نیروی بومی و 6000 نفر از شهرستان های همجوار مشغول کارند.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به فعالیت‌های دیگر مردم حوزه انتخابیه خود، مطالبات موکلانر خود را مطرح کرد و افزود: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از مطالبات مردم حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 21 تا 23 سوره نوح، پیامبران در قطب مخالف صاحبان زر و زور و تزویر