سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتخاب نوشت: آقای وزیر! سفارش رئیس جمهور را به تلویزیون و رسانه های دلواپس بکنید!


انتخاب نوشت: آقای وزیر! سفارش رئیس جمهور را به تلویزیون و رسانه های دلواپس بکنید!

انتخاب/ متن پیش رو در انتخاب منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست

حسن قاضی زاده هاشمی، شاید تنها وزیری در دولت یازدهم باشد که ارتباطات تنگاننگ و ویژه ای با رسانه های جریان اصولگرا دارد ؛ آن هم با استراتژی کهنه شده که همه اهالی رسانه و سیاست را یاد دو چهره ی سیاست ایران می کند ؛ قالیباف و احمدی نژاد!

 استراتژی رسانه ای وزیر بهداشت که بی شباهت به قالیباف و احمدی نژاد نیست، به طوریکه این «امپراطوری رسانه ای» چنان از دستاوردهای مثبت وزارت بهداشت به نیکی یاد می کنند که فجایع بزرگی که طی ماههای اخیر اتفاق افتاده، اساساً انتقادی را متوجه وزارت بهداشت نمی کند، تنها بیمارستان و پزشک را نشانه می گیرد، حال آنکه متولی آن بیمارستان و پزشک، وزارت بهداشت است!

البته مشخص نیست ، حضور نزدیکان قالیباف شهردار تهران (مثل ایازی و بالاخص پرویز اسماعیلی به عنوان عضو اصلی شورای اطلاع رسانی این وزارتخانه) در کنار وزیر بهداشت، دلیل شباهت استراتژی رسانه ای اوست یا خیر، اما نکته اصلی اینجاست که آن دسته از رسانه هایی سنگین ترین حملات را علیه دولت ساماندهی می کنند که همواره زبان به تمجید و تکریم اقدامات وزیر بهداشت دارند!

جناب وزیر بهداشت که به دلیل حمایت همه جانبه رسانه های «ملی» و دولتی و غیردولتی و ... دیگر خود را یک وزیر بی عیب و نقص می داند، اخیراً شدت «خود نیک پنداری» را اندکی بیش از پیش افزون کرده و فرموده اند «در دو ماه اخیر،‌ عملیات روانی روی حوزه بهداشت انجام شده است.»

آقای هاشمی گفته اند «ظرف یک ماه و نیم اخیر در شرایطی که حوزه بهداشت بیشترین میزان رضایتمندی مردم را دارد مهندسی‌هایی پشت پرده می‌شود.»

وی با بیان اینکه وقتی خبری از مرزها فراتر می‌رود و در شبکه‌های مختلف به عنوان خبر اول مطرح می‌شود حتما مهندسی‌هایی پشت آن قرار دارد، اذعان کرد: در حادثه میدان فاطمی حداکثر تلاش انجام شده افراد بسیاری در اثر تصادف می‌میرند چرا به سراغ آنها نرفتید‌؟ باید توجه کنید که سلامت مردم در گرو لطف خدا، رعایت خود مردم و جامعه پرستاری و پزشکی است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر این افراد را با اتهامات ناروا دلسرد کنیم، این دلسردی بر ارائه خدمت اثر گذار است که در این صورت مردم ضرر می‌کنند شک نکنید که این کار در جهت منافع مردم نیست به عنوان یک شهروند ایرانی می‌گویم که خبرهای حوزه سلامت را مشابه خبرهای سایر حوزه‌ها تنظیم کنید و تا جرمی ثابت نشده است حق آوردن اسم و عکس فرد را ندارید»

مشخص نیست به زعم جناب وزیر، کشیدن بخیه از گلوی کودک و...، پروژه مهندسی شده ی چه جریان و دسته ای بوده است و عجیب آنکه این سخن شاذ، مورد استقبال رسانه های دلواپس قرار گرفته است! حال آنکه سخنی به مراتب ساده تر (و نه متوهمانه) از سوی هر یک از اعضای دولت من جمله رئیس جمهور، با حملات رسانه های دلواپس رو به رو می شد! درست برعکس جناب وزیر!

این جنس سخنان عجیب و تکاندهنده و البته تاسف برانگیز که حکایت از توهم جناب وزیر آنهم یه دلیل حمایت مستحکم و تام و تمام رسانه های مختلف از شخص ایشان و وزارت بهداشت دارد ، تنها یک نکته را به ذهن می رساند ، کاش جناب وزیر، سفارش دولت ، رئیس جمهور و دیگر وزرا را به رسانه ملی و دیگر رسانه های دلواپس بکند تا شاید، دولت نیز فیض و بهره کافی از رسانه های دلواپس ببرد!

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تکانه های نامۀ چهار وزیر به رئیس جمهور