ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سیل پیام کاربران به اینستاگرام روحانی/ آقای رئیس جمهور نگذار کی‌روش برود


سیل پیام کاربران به اینستاگرام روحانی/ آقای رئیس جمهور نگذار کی‌روش برودعصر ایران/ برای دومین بار صفحه رسمی رییس جمهور در اینستاگرام مورد هجوم هواداران مربی پرتغالی قرار گرفت. پیش از این قرار به جدایی کی روش از تیم ملی با فشار وزارت ورزش بود که نماینده رییس جمهور با بررسی شرایط ، سبب شد قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید شود اما با استعفای کی روش دوباره موج اعتراض به صفحه رسمی رییس جمهور رسیده است.
صفحه رسمی حسن روحانی رییس جمهور ایران در اینستاگرام مورد هجوم هواداران کارلوس کی روش قرار گرفت. ساعاتی پس از اعلام استعفا توسط سرمربی تیم ملی تعداد قابل توجهی کامنت در آخرین پست رییس جمهور قرار گرفته است. کامنت هایی که از رییس جمهور خواسته اند به وضع فوتبال رسیدگی و از کی روش در برابر وزیر ورزش حمایت کند.
اخرین پست رییس جمهور حدود ساعت 16 بعد از ظهر روز جمعه روی اینستاگرام قرار گرفته . پستی که دران در مورد آبیاری مدرن در 2 سال و نیم اخیر گزارش داده شده است. پستی که 16هزارلایک دارد اما کامنت هایش در مورد تیم ملی فوتبال است. ساعتی قبل و پس از بازی پرسپولیس و فولاد کی روش اعلام کرد که برای جلوگیری از فشار به فدراسیون فوتبال از سرمربیگری تیم ملی استعفا می کند.
این مصاحبه سرمربی تیم ملی با واکنش در صفحه رسمی رییس جمهور مواجه شده است.این پست درحدود دوساعت پس از استعفا حدود 800 کامنت دارد که اکثر آنها در مورد تیم ملی ایران و شرایط آن است. کی روش در مصاحبه اش اعلام کرده که به خاطر فشار اسدی و رییس اش و برای کمک به کفاشیان استعفا می دهد. این گفته ها سبب شده در اکثرکامنت های مربوط به تیم ملی اشاره ای هم به وزیر ورزش شده باشد.
برخی از کاربران گفته اند به جای کی روش باید وزیر و مدیر فدراسیون از سوی روحانی مورد تجدید نظر قرار گیرند
از دیگر مسائلی که پس از وزیر ورزش در کامنت ها مورد توجه قرار گرفته امکانات مورد نظر تیم ملی است. یکی از کاربران پرسیده که چطور نمی توانند یک زمین چمن برای تیم ملی تامین کنند و دیگری هم از حسن روحانی خواسته امکانات مورد نظر کی روش بی چون و چرا فراهم شود.
در کامنت های موجود در صفحه رییس جمهور چندین هشتگ در دفاع از کارلوس کی روش دیده می شود. #کیروش_باید_بماند #کیروش_باید_بدون_عذاب_بماند #کیروش_و_امکانات هشتگ هایی است که در چند ساعت اخیر برای دفاع از کارلوس کی روش ساخته شده است.
این دومین هجوم به صفحه رسمی رییس جمهور برای تیم ملی است. پیش از این قرار به جدایی کی روش از تیم ملی با فشار وزارت ورزش بود که نماینده رییس جمهور با بررسی شرایط ، سبب شد قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید شود اما با استعفای کی روش دوباره موج اعتراض به صفحه رسمی رییس جمهور رسیده است

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: عصر ایران


ویدیو مرتبط :
آقای روحانی با رئیس جمهور ترکیه دیدار کردند