ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هواداران کادیس روی زخم چریشف و رئال نمک ریختند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، اشتباه باشگاه رئال مادرید برای میدان دادن به دنیس چریشف، هافبک روسیه‌ای که به خاطر اخطارهای قبلی‌اش در ویارئال اجازه حضور در بازی بامداد امروز (پنجشنبه) برابر کادیس را نداشت، برمشکلات و حواشی که پیرامون کهکشانی‌ها وجود داشت، دامن زد.

اشتباه رئالی‌ها به خاطر میدان دادن به بازیکنی محروم در جام حذفی اسپانیا - اشتباهی که در گذشته منجر به حذف تیم‌های خاطی از گردونه رقابت‌ها شده است - نه تنها ممکن است منجر به کنار گذاشته شدن‌شان از کوپا دل‌ری آن هم در ایستگاه نخست این رقابت‌ها شود، بلکه موجی از انتقاد و تمسخر را هم علیه کهکشانی‌ها به وجود آورده است.

هواداران کادیس در پایان بازی این تیم دسته سومی برابر رئال با اینکه شاهد باخت 3 بر یک تیم‌شان بودند، خوشحال به نظر می‌رسیدند، چون می‌دانستند کمترین جریمه‌ای که برای حریف بزرگ‌شان ممکن است در نظر گرفته شود، بازنده اعلام شدن آنها خواهد بود.

به همین دلیل آنها با سردادن شعار «چریشف ما عاشق تو هستیم» با خوشحالی و لبخند ورزشگاه را ترک و کهکشانی‌ها را بدرقه کردند.

حکم انضباطی باشگاه رئال مادرید به خاطر استفاده از چریشف فردا (جمعه) اعلام می‌شود و احتمال دارد که این باشگاه از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
امضا دادن دنیس چریشف به هواداران رئال مادرید