سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستورالعمل وام 60 میلیونی هفته آینده به شعب بانک مسکن ابلاغ می‌شود


مسعود ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، افزود: بانک مرکزی اوایل هفته گذشته بخشنامه افزایش سقف تسهیلات خرید و ساختت مسکن از محل اوراق حق تقدم به 60 میلیون تومان را به بانک مسکن ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: اما این بخشنامه دارای ابهامات، جزئیات و ملاحظاتی از سوی بانک مسکن بود که طی یک نامه آنها را برای اصلاح به بانک مرکزی اعلام کردیم.

وی با بیان این‌که زمان اجرا، نرخ سود، و نرخ سپرده قانونی از جمله ابهاماتی است که در بخشنامه بانک مرکزی بود، بیان کرد: یکی دیگر از ابهامات بخشنامه بانک مرکزی مربوط به سپرده‌گذاران قبلی است که آیا این وام 60 میلیون تومانی شامل حال آنها می شود یا خیر.

وی تاکید کرد: منتظر اصلاح بخشنامه مذکور هستیم و بلافاصله آنرا به شعب بانک مسکن برای اجرا ابلاغ خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی بانک مسکن ابراز امیدواری کرد اوایل هفته آینده دستورالعمل اجرایی وام 60 میلیون تومانی خرید و ساخت از محل اوراق حق تقدم به شعب این بانک ابلاغ شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افزایش 5 میلیونی وام مسکن مهر تا آخر هفته ابلاغ می شود