سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی واقعی در زمین فوتبال از اتاق نشیمن


بازی واقعی در زمین فوتبال از اتاق نشیمنفارس/ طراحان هدست واقعیت مجازی هولولنز در حال طراحی بازی های ویدیویی جذابی برای این محصول هستند که موجب می شود کاربران، شخصیت های بازی ها را در اتاق نشیمن خود تصور کنند.

به گزارش ان اف ال، مایکروسافت در حال رایزنی با اتحادیه ملی فوتبال آمریکا برای طراحی نسخه ای از بازی فوتبال برای هولولنز است که کاربر خود را در مرکز بازی حس کرده و درکی سه بعدی از آن پیدا کند. در این شرایط وقتی کاربر هدست را بر روی سر خود قرار دهد خود را واقعا در داخل زمین فوتبال و استادیوم حس می کند.

مایک نیکولاس معاون واحد بازاریابی ایکس باکس افزوده که این محصول به کاربران امکان می دهد تا بتوانند برای تکرار بازی از زاویه دید مناسب برنامه ریزی کنند.

کارشناسان اجرای بازی های ویدئویی به این شکل را یک تحول بنیادین می دانند که از بیست سال قبل تا به حال یعنی آغاز همه گیر شدن استفاده از این ابزار تفریحی بی سابقه است. پیش بینی می شود اجرای گروهی این بازی ها هم به یک تجربه هیجان انگیز دیگر برای کاربران مبدل شود.


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
بهترین DIY برای دکور خانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن