سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهرداری ماهیانه ۳۵۰ میلیارد تومان تحت عنوان حقوق و مزایا به پرسنل خود پرداخت می‌کند


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد حقانی در جریان دویست و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در تالار شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه اخیراً سیاست‌های کلی محیط‌زیست توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ این سیاست‌ها به نظر می‌رسد که ما نیز باید توجه ویژه‌ای را به شرایط زیست‌محیطی تهران در بودجه‌ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون شهرداری تهران بسیاری از کارهای خود را برون‌سپاری کرده است، بیان داشت: علی‌رغم این اقدام ماهیان 350 میلیارد تومان به‌عنوان حقوق و مزایا به پرسنل شهرداری پرداخت می‌شود.

حقانی خطاب به هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی بیان داشت: ما می‌توانیم تا آنجا که مقدور است، بخشی از مصارف هزینه‌ها را تعدیل و از پروژه‌های غیرضروری جلوگیری کنیم.

رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های کلی محیط‌زیست ابلاغ‌شده توسط مقام معظم رهبری می‌بایست پروژه‌هایی که محرک توسعه و ارتقای محیط‌زیست هستند، جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری قرار بگیرند.

وی همچنین از شهرداری تهران خواست تا امکانات لازم برای توسعه سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در مناطق را در دستورکار خود قرار بدهد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/X1MM99


ویدیو مرتبط :
دریافت ماهیانه 9 میلیون تومان یارانه!