فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ماری یوژه اوسردکار:‌ به آن روزی که مردم جهان به حقیقت نامه رهبر ایران پی ببرند، امید دارم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دومین نامه خود خطاب به جوانان غربی را منتشر کردند. این نامه واکنش‌های مختلفی را به خود جلب کرده است. در این بین اساتید دانشگاهی کشورهای غربی نیز از جمله کسانی بوده‌اند که نسبت به این نامه علاقه خود را نشان داده‌اند.

ماری یوژه اوسردکار دانشکده الهیات دانشگاه لوبلیانا اسلوونی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در رابطه با نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: من بسیار خوشحالم که این نامه نگاشته شده و نکته بعدی اینکه بسیار  خوشحال هستم که یکی از متخصصان دینی شما جوانان اروپایی و آمریکایی را خطاب قرار داده است.

وی افزود: نکته‌ای که من را بسیار شگفت‌زده کرد و در نامه دوم ایشان اشاره شده بود بحث تروریسم در اسرائیل است که تاکنون کسی به این شکل به آن اشاره نکرده است.

دانشیار و پژوهشگر ارشد در دانشکده الهیات دانشگاه لوبلیانا با ابراز "تصور من آن است که بله، ایشان در مورد تروریسم اسرائیل حقیقت را می‌گوید" ادامه داد: خشونتی که در اسرائیل علیه فلسطینیان وجود دارد درست نیست همان‌گونه که خشونت تروریست‌ها هم به هیچ وجه درست نیست.

اوسردکار تأکید کرد: نکته بعدی آن است که من به آن روزی که مردم جهان به حقیقت نامه رهبر ایران پی ببرند، امید دارم.

وی در پایان گفت: ایشان جوانان را خطاب خود قرار داده‌اند به این علت که همان تروریست‌ها هم جوانانی هستند که این‌چنین رفتارها را انجام می‌دهند و ما باید به جوانان و کودکان صلح و گفت‌و‌گو را آموزش دهیم که این نامه هم این‌چنین کاری را انجام داده است.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
تحویل استوار نامه به رهبر کاتولیک های جهان