ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اولین وعده‌های سهامدار ایرانی باشگاه اورتون به هواداران این تیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد مشیری، میلیون ایرانی الاصلی که ساکن انگلیس است و به تازگی 49.9 درصد از سهام باشگاه اورتون را خریداری کرده است، در اولین بیانیه‌اش به عنوان سهامدار اصلی آبی‌پوشان مرسی‌ساید، به هواداران این تیم وعده داد که از ابقای روبرتو مارتینس به عنوان سرمربی تیم حمایت خواهد کرد.

مشیری که دو هفته پیش به سهامدار اصلی «تافی‌ها» تبدیل شد، با اشاره به برنامه‌هایش برای تزریق بخشی از سرمایه خود به خزانه باشگاه اورتون جهت سرعت بخشیدن به پروژه احداث استادیوم جدید این تیم، اظهار داشت: می‌دانم که بسیاری از شما می‌خواهید از برنامه‌های من برای اورتون مطلع شوید. کارهای زیادی در این باشگاه باید انجام شود و چیزهای فراوانی برای من وجود دارد که باید بیاموزم. با این حال می‌توانم تأیید کنم که برای انجام سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در حوزه نقل‌و‌انتقالات و حفظ مهره‌های کلیدی تیم متعهد شده‌ام و هدف‌مان ایجاد بستری قوی برای موفقیت‌های‌مان در آینده است.

در ادامه بیانیه مشیری آمده است: در مورد استادیوم‌مان هم ما به دنبال بهترین گزینه هستیم. گودیسون پارک در این سال‌ها به شیوه‌ای فوق‌العاده‌ به باشگاه خدمت‌رسانی کرده است، اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که باشگاه برای ارائه بازی‌هایش در آینده، مکانی مناسب و در خور جایگاهش دارد. بهترین گزینه‌ها و اینکه چطور می‌شود بودجه این پروژه را تأمین کرد، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اورتون اولین باشگاهی نیست که فرهاد مشیری سهام آن را خریداری کرده است. او پیش از این جزو سهامداران باشگاه آرسنال نیز بوده است. مشیری، بیل کنرایت و جون وودز، مثلث سهامداران باشگاه اورتون را تشکیل می‌دهند که در میان آنها بیشترین سهام از آن مشیری است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
باشگاه هواداران تیم ملی