سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پارلمان اروپا، اعدام و شکنجه در بحرین را محکوم کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پارلمان اروپا با صدور بیانیه‌ای شکنجه مستمر زندانیان در بحرین را محکوم کرد و علیه بدرفتاری‌های غیرانسانی و خشونت بارِ نیروهای امنیتی زندان علیه بازداشت شدگان موضع گرفت.

ببه گزارش شبکه العالم، پارلمان اروپا روز گذشته (پنج شنبه) ببا ابراز نگرانی درباره سلامت جسمی و روحی زندانیان، از دولت بحرین و به ویژه «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه این کشور خواست با صدور عفو پادشاهی، حکم اعدام «محمد رمضان» از فعالان سیاسی این کشور را لغو کند یا در مجازات او تخفیف قائل شود.

پارلمان اروپا همچنین از قوانین مبارزه با تروریسم در بحرین ابراز نگرانی کرد و آن‌ها را قوانینی برای مجازات عقاید و باورهای سیاسی دانست و تاکید کرد که این قوانین برای جلوگیری از فعالیت‌های سیاسی شهروندان وضع شده‌اند.

علاوه بر این، پارلمان اروپا، تحقیقات فوری بحرین در خصوص شکنجه در این کشور را خواستار شد و بر ضرورت تحت پیگرد قرار دادن شکنجه‌گران تاکید کرد و لغو همه اعترافاتی را خواهان شد که تحت شکنجه، از متهمان گرفته شده است.

این بیانیۀ پارلمان اروپا، توسط 129 تن از نمایندگان امضا شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PFFLDL


ویدیو مرتبط :
حرفهای متهمان محکوم به اعدام !