اهانتی به بانوان نکرده‌ام/مخالف پخش برنامه فیتیله هستم


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گونه اهانتی به بانوان نکرده‌ام و همیشه برای حل مشکلات و حمایت از بانوان پیش قدم هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی نادر قاضی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دشمن درصدد است با از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی به خواسته های خود برسند و من را آلت و وسیله دست خود کنند، اما این گونه نخواهد شد. مردم ارومیه آگاه و با بصیرت هستند.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات برای دشمنان ناخوشایند است اظهارکرد: دشمن درصدد است شیرینی 7 اسفند را به کام همه مردم تلخ کنند، اما باید مردم آگاه باشند و توطئه دشمنان را نقشه برآب کنند.

قاضی پور با اشاره به اینکه90 درصد مطالبی که در خصوص وی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پخش شده کذب است تصریح کرد: عده‌ای برای ضربه زدن به من، سر و ته گفته‌های من را زده و موضوعات را آن طور که خواسته پخش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اصول گرای مستقل است افزود: سرباز ولایت هستم و در چار چوب قانون اساسی و تبعیت از فرامین رهبری برای ملت ایران خدمت می کنم.

قاضی پور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه از کدام کاندیدا در مرحله دوم حمایت می‌کنید اظهار کرد: میزان رای ملت است و من نیز تابع رای ملتم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه استان در 4 شاخص اهم از جمله شاخص درآمد سرانه، اشتغال، بهداشت و سواد عقب هستیم گفت: باید با تزریق سرمایه درگردش شهرک های صنعتی فعال شود تولیدات ملی افزیش یابد.

وی ادامه داد: باید صادرات در استان افزایش یابد و مانع ورود کالاهای تولیدی در کشور شویم که در این راستا تلاش خود را انجام خواهم داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه بخشی به سرمایه گذاری در استان باید اصلاح شود اظهار کرد: تلاشی های زیادی برای جذب سرمایه گذار در استان انجام شده اما متاسفانه به دلایل مختلف و نگاه های بخشی به سرمایه گذاری در این استان با شکست مواجه بوده و از لحاط توسعه عقب مانده ایم.

قاضی پور در خصوص سوال خبرنگار مبنی بر اینکه گویا برنامه تلویزیونی فیتیله در ایام نوروز پخش می‌شود گفت: فیتیله به مردم آذربایجان توهین کرده و در چارچوب قانونی مخالف پخش این برنامه هستم و مقاومت خواهم کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اعتراض مردم آذربایجان شرقی به پخش برنامه «فیتیله»