فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:استخدام های ناصواب سالهای گذشته مشکل جدی نظام آموزشی است


به گزارش ایرنا، ناصر كرمی روز دوشنبه در نشست با جمعی از مدیران مدارس، روسای انجمن اولیا و مربیان و فرهنگیان شهرستان كنگان افزود: به همین دلیل توانمند سازی و بهسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش یك ضرورت است كه این كار رویكرد و سیاست كلان این وزارتخانه در سال 95 است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را در آموزش و پرورش ضروری دانست و بیان كرد: هم اكنون میزان مشاركت بخش خصوصی در حوزه آموزش و پرورش دراستان بوشهر كمتر از 8 درصد و در مقایسه با میانگین كشور 4 درصد پایین تر است.
كرمی به موضوع هوشمندسازی مدارس اشاره كرد و ادامه داد: تا دو سال آینده همه مدارس استان بوشهر هوشمند سازی خواهد شد.
وی در باره پایین بودن میانگین نمرات درسی در استان بوشهر بیان كرد: میانگین نمره درسی دانش آموزان در این استان در مقایسه با كشور در سطح پایینی است كه باید با كلاس های تقویتی و رفع اشكال این نقیصه برطرف شود.
مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر با اعلام آمادگی این اداره كل برای برگزاری كلاسهای ضمن خدمت در نقاط مختلف استان گفت: آموزش و پرورش برای برگزاری دوره های ضمن خدمت براساس نیازسنجی حتی بصورت مدرسه ای نیز آمادگی دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان كنگان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای این اداره گفت: افزایش سه برابری بودجه آموزش و پرورش، برگزاری چندین المپیاد علمی، فرهنگی، ورزشی، كسب موفقیت در زمینه كنكور سراسری حاصل تلاش جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان است.
شاكر محیسن، كمبود فضای آموزشی را دغدغه مهم آموزش و پرورش در شهرستان كنگان عنوان كرد و افزود: با وجود احداث فضاهای آموزشی از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اما همچنان مشكل كمبود فضای آموزشی در این شهرستان وجود دارد به گونه ای كه برخی كلاسهای درس با شمار دانش آموزان بالاتر از نرم معمول تشكیل می شود.
وی خواستار افزایش سرانه آموزشی، تقویت نگاه عادلانه به آموزش و پرورش دراستان در تخصیص اعتبارات، تسریع در خروج نیروهای بی انگیزه و ناكارآمد شد.
در این نشست نمایندگانی از فرهنگیان، معلمان، انجمن اولیا و مربیان، مدیران مدارس و پیش دبستانی ها به بیان نظرها، خواسته ها و نیازهای خانواده آموزش و پرورش كنگان پرداختند.
شهرستان كنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 200 كیلومتری جنوب استان بوشهر واقع است.
7208/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شرایط عجیب آموزش و پرورش برای استخدام !