سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بودجه مبارزه با مواد مخدر افغانستان در جیب رهبران مافیا می‌رود


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عطامحمد نور» سرپرست ولایت بلخ در شمال افغانستان اذعان داشت: هیچ برنامه‌ای برای جلوگیری از کشت و تجارت مواد مخدر در این ولایت وجود ندارد.

نور با انتقاد شدید از روش‌های حمایت مالی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: هیچ اقدامی برای جلوگیری از آن در مناطق تحت کنترل خود صورت نگرفته است.

سرپرست ولایت بلخ افزود: جوامع بین‌المللی بیش از 7.8 میلیارد دلار برای جلوگیری از کشت و تجارت مواد مخدر در افغانستان در طول 10 سال گذشته هزینه کرده‌اند.

وی مدعی شد که فقط 7 میلیون دلار آن در این کشور برای از بین بردن مزارع مواد مخدر و جلوگیری از کشت و قاچاق مواد مخدر هزینه شده‌ است.

نور اظهار داشت: 7.8 میلیارد دلار هزینه شده و باید روشن شود که چطور و به چه چیزی این بودجه‌ها اختصاص یافته و چه کار مفیدی برای ما انجام شده است؟

سرپرست ولایت بلخ افزود: بودجه‌های باقیمانده به جیب رهبران و اعضای باندهای مافیایی واریز می‌شوند.

عطا محمد نور تاکید کرد: بیشتر مواد مخدر افغانستان در ولایات جنوبی این کشور تولید می‌شود که نیروهای ناتو و آمریکایی در آنجا مستقر بودند.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
کشف مواد مخدر لای قرآن از جیب داعشی هلاک شده