سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطالب منتشر شده از جلسه دانشجویان با بعیدی‌نژاد سندیت ندارد


به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در پی انتشار اخباری از جلسه این تشکل دانشجویی با بعیدی‌نژاد دیپلمات ارشد کشورمان در برخی رسانه‌ها بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) نشستی را با دکتر بعیدی‌نژاد با موضوع «برجام، از آغاز تاکنون» در روز دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه برگزار کرد و فضای مناسبی برای تضارب آراء و پرسش و پاسخ تخصصی فراهم شد.

این بیانیه می‌افزاید: از آنجایی که صراحت، دقت و صمیمیت از اقتضائات فضای دانشجویی است، در ابتدای جلسه با صلاح‌ دید مسئولان برنامه و نظر خود آقای دکتر بعیدی‌نژاد تصمیم بر آن شد که هرگونه ضبط صوت یا تصویر از جلسه انجام نشود تا بتوان در محیطی به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به بررسی ابعاد گوناگون برجام پرداخت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پس از سخنان ابتدایی دکتر بعیدی‌نژاد به مدت حدود 30 دقیقه پرسش و پاسخ دانشجویی آغاز شده که با وجود اینکه جلسه بیش از 3 ساعت به طول انجامید، اما سوالات بسیاری باقی ماند و در مواردی هم پاسخ‌ها برای دانشجویان قانع‌کننده نبود. از آنجایی که صوت یا تصویری از جلسه ضبط نشده، آنچه در رسانه‌های گوناگون از این جلسه نقل شده نه تنها سندیت ندارد، بلکه در اغلب موارد با پوشش دادن بخشی از برنامه یا حتی تحریف لحن یا محتوای بحث‌های مطرح شده، نتوانسته فضای علمی و صمیمی جلسه را منتقل نماید و افکارعمومی را منحرف کرده است.

این بیانیه با اشاره به برخی مطالب منتشر شده از این دیدار تاکید کرد: این اخبار نه تنها بی‌پایه و اساس، بلکه کذب است. انتشار چنین اخباری شیرینی یک جلسه‌ عالمانه و صمیمی را در کام میهمان برنامه و برگزارکنندگان آن تلخ نمود. به امید آنکه روزی تقوا و صداقت و تعهّد بر فضای رسانه‌ای کشور حاکم شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
توضیح بعیدی نژاد درباره ادعای انفجار هسته ای در مریوان