فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«پریا» به باغ موزه قصر رسید/ تفتی و قمیشی مقابل دوربین سهیلی زاده


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با ادامه تولید سریال تلویزیونی «پریا»، سازندگان این سریال از امروز با حضور در باغ موزه قصر، بخش‌هایی تازه از این اثر تلویزیونی را مقابل دوربین می‌برند.

بیش از سه ماه از آغاز تصویربرداری جدیدترین سریال «حسین سهیلی زاده» می‌گذرد و تاکنون گروه در لوکیشن‌هایی چون: شهرک چشمه، باغ موزه «قصر»، خیابان‌های تهران و ... تصویربرداری کرده‌اند.

سریال «پریا» از امروز در لوکیشن باغ موزه قصر به مدت تقریبی یک هفته مقابل دوربین می‌رود و عمار تفتی و هادی قمیشی بازیگرانی هستند که در این لوکیشن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

به گزارش فارس،‌ سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می‌کنند.

این سریال با مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می‌شود و محصول مشترک «اداره کل نمایش سیما» ـ و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به:مدیر تصویربرداری:محمد افسری،مدیر تولید:نعمت‌الله یمینی، طراح صحنه:امیر زاغری، طراح لباس: پگاه تَرکی، طراح گریم: سید جلال موسوی،مدیر صدابرداری:مهدی آزادی،سرپرست و مدیر گروه برنامه‌ریزی: امیرسلیمانی،  دستیار اول کارگردان:امین محمودی،منشی صحنه:مهین شهبازی،مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان،عکاس: هلیا رضایی.

انتهای پیام/

 

 

http://fna.ir/LALSWA


ویدیو مرتبط :
هم اندیشی مدیران موزه ها و کاخ موزه ها در باغ موزه قصر