سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نقش پدر را در تربیت کودک دست کم نگیرید


نقش پدر را در تربیت کودک دست کم نگیریدباشگاه خبرنگاران/ اهمیت نقش پدر در تربیت فرزند اگر بیش‌تز از نقش مادر نباشد، کم‌تر نیست.
فریبا احدی بیگلو، روانشناس عمومی، جوان اظهار داشت: علاوه بر تصور نادرست عده‌ای که تنها نقش مادر را در تربیت فرزند مهم می‌دانند، پدر نیز عامل مهم در شکل گیری اصول تربیتی برای کودک به شمار می رود.
وی افزود: یادگیری مهارت‌های اجتماعی و همچنین نظارت و یاری کردن پدر در انتخاب دوست برای فرزند خود خصوصاً در سنین نوجوانی از مهمترین نقش‌های پدر بوده، به گونه‌ای که نظارت و کنترل مادر به صورت تکی بر این قضیه نمی‌تواند بطور کامل انجام شود.
احدی بیگلو در ادامه اضافه کرد: تربیت اقتصادی فرزند و در واقع راه و رسم درست و بهینه خرج کردن، آموزش معارف دینی صحیح و مهمتر از آن اهمیت پدر در جنبه الگو بودن برای کودک از دیگر نقش‌های پر رنگ پدر در اصول تربیتی فرزند است.
این روانشناس در پایان خاطرنشان کرد: بیان اهمیت نقش پدر در تربیت فرزند به معنای نادیده گرفتن و یا کم رنگ بودن نقش مادر نبوده و هر دو والد نیز در تربیت کودک خود اثر داشته و به همین دلیل توصیه شده که پدران وقت بیشتری را برای رسیدگی به خانواده و خصوصاً فرزندان خود صرف نمایند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خودتان را دست کم نگیرید