سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خرید مطمئن بلیط پروازهای داخلی و خارجی، در کمتر از ۲ دقیقه با موبایل/alibaba.ir


خرید مطمئن بلیط پروازهای داخلی و خارجی، در کمتر از ۲ دقیقه با موبایل/alibaba.irرپرتاژ آگهی/ اگر شما پر مشغله یا پر سفر هستید و زمان کافی برای خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری ندارید، بهترین روش، خرید اینترنتی بلیط هواپیما است.
علی بابا دات آی آر، سامانه ی‌ اینترنتی خرید بلیط هواپیما است که ۱۰۰ درصد پروازهای تمام ایرلاین های داخلی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به سادگی و در کمتر از ۲ دقیقه بلیط خود را بخرید.
سامانه ی علی بابا محیط بسیار کاربرپسندی دارد و شما می توانید با لپ ‌تاپ یا تلفن همراه به راحتی در این سامانه جستجو و خرید کنید. از مهم ترین ویژگی های علی بابا دات آی آر، علاوه بر پشتیبانی ۲۴ ساعته و ضمانت بلیط های چارتر، استرداد آنلاین بلیط است. یعنی اگر در هر صورت شرایط سفر مهیا نشد، می توانید بلیط خود را به صورت آنلاین پس دهید و مبلغ بلیط تان را آنی در حساب خود دریافت کنید.
همچنین اگر با همکار خود به سفرهای کاری می روید، می توانید با انتخاب گزینه ای، از علی بابا بخواهید بلیط پرواز را برای همکارتان نیز ارسال کند. بنابراین علی بابا همسفر حرفه ای ها و انتخاب اول آن ها است. شما هم می توانید بلیط هواپیما را از www.alibaba.ir بخرید.

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
مصاحبه 02 - جشن تولد alibaba.ir - خرید اینترنتی بلیط