سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مراسم ختم سید احمد مقدم عضو شورای سردبیری رسالت امروز برگزار می شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، مراسم ختم سید احمد (محسن) مقدم عضو شورای سردبیری رسالت امروز شنبه ساعت 14 لغایت 16 در مسجد سادات اخوی واقع در میدان بهارستان - خیابان  ایران برگزار می شود.

سید احمد(محسن) مقدم عضو شورای سردبیری و شورای تیتر و مسئول بخش اداری مالی روزنامه رسالت شب اربعین در سانحه تصادف درجاده تهران- فیروزکوه درگذشت. وی در تصادف دو خودرو با وی دچار مجروحیت شدید و بیهوشی شد و قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت.

وی از پیشکسوتان انقلاب در دادستانی شهرستان بهشهر بود که از همان اوان پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه مستمر و گسترده ای با منافقین ،گروهکها و تروریست ها در استانهای شمالی کشور داشت. سید احمد(محسن) مقدم از اولین روزهای تاسیس روزنامه رسالت با این روزنامه بود و تا قبل از این سانحه همکاری جدی و فعالی ،خصوصا در شورای تیتر با رسالت داشت.

جنازه  مرحوم سید احمد مقدم روز جمعه ساعت 10 صبح  پس از اقامه نماز میت در مسجد سادات اخوی از خیابان ایران-نبش کوچه قادری پلاک325 به سمت خیابان مجاهدین اسلام تشییع و سپس مراسم تدفین در بهشت زهرا (س) برگزار و در جوار مجموعه شهدای مسجد ارگ به خاک سپرده شد.

* روزنامه رسالت نیز در این باره نوشت: انا لله و انا الیه راجعون در شامگاه اربعین حسینی یکی از خادمان اباعبدالله‌الحسین سید احمد مقدم سبک‌بار به آسمان پر کشید و دوستان و یاران و خانواده مکرم خود را به سوگ نشاند. او در جاده فیروزکوه در اثر تصادف جان به جهان آفرین داد. سیداحمد مقدم از آغازین روزهای تأسیس رسالت در کنار بنیانگذاران رسالت حضرات آبات آذری قمی، خزعلی، راستی کاشانی، شرعی و آقایان توکلی، نبوی، زواره‌ای، عسکراولادی، پرورش و ... صادقانه تا امروز خدمت کرد و روز و شب در خدمت اصحاب رسالت و اتاق فکر روزنامه بود. هم‌چنین وی از روزهای نخستین انقلاب در کنار انقلابیون بهشهر رودرروی منافقان و ضد انقلاب به کشور خدمت کرد بعدها که به تهران آمد ترجیح داد کار رسانه را در کنار دوستان خود پی بگیرد.حداقل از 10 سال پیش تاکنون کمک به شورای  تیتر را در کنار مسئولیت خود در امور مالی و اداری مشتاقانه انجام می‌داد و انصافا دقت‌های او ارزشمند بود. ژرف‌اندیشی و قدرت تحلیل و ارزیابی رویدادهای سیاسی او و اعتقاد عمیق او به امام (ره) و انقلاب و نیز شیفتگی نسبت به مقام امامت و ولایت مقام معظم زبان‌زد دوستان و یاران بود. خداوند بزرگ خواست شب اربعین شب عروج او باشد.سیداحمد مقدم عضو هیئت امناء رسالت، مدیر اداری و مالی و نیز عضو شورای سردبیری و شورای تیتر رسالت بود.دیروز پیکر پاک و مطهر او بر دوش دوستدارانش تا بهشت زهرا تشییع شد.او در جوار شهدای مسجد ارک در دل خاک آرام گرفت.اکنون او در کنار ما  نیست و جای خالی او را عمیقا حس می‌کنیم. تحریریه رسالت مصیبت جانکاه این عزیز را به فرزند بزرگوارش سیدعلی مقدم بسیجی خوشنام، همسر داغدارش وفرزندان حزب‌اللهی او تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای آن مجاهد عزیز غفران الهی و برای خانواده و دوستان و همرزمانش صبر مسئلت دارد. آرزو داریم خداوند بزرگ او را با جد بزرگوارش سیدالشهدا به برکت اربعین سالار شهیدان و 72 شهید کلگون کفن کربلا محشور فرماید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران