فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سارا همتی:شلوغی «قرعه» مرا یاد «وضعیت سفید» می‌اندازد/به خاطر ارتودنسی پیشنهادهایم را رد کردم


سارا همتی بازیگر نقش پرستو در سریال «قرعه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: برای حضور در کار دیگری به آقای سجادی حسینی معرفی شدم که خب آن کار به دلایلی شکل نگرفت و پیشنهاد حضور در سریال «قرعه» را به من دادند.

وی ادامه داد: پرستو دختر سوری خانم،دانشجویی است که تا حدودی هم گیج است و سعی کردم تا این خصیصه او را به خوبی نشان دهم. او هیچ شباهتی با من ندارد و هر چه جلوتر می‌رویم به این نتیجه می‌رسم که بیشتر با این شخصیت عجین می‌شوم.

این بازیگر در ادامه گفت: با اینکه حضور در سریال‌های مناسبتی تا حدودی سخت است،اما همکاری خوبی است و من تجربه‌های بسیاری را در این سریال با فرم کاری آقای نیک نژاد کسب کردم. فضای این کار و فرم شلوغی‌اش من را یاد «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت اله می‌اندازد و خاطره‌های خوبی که از آن سریال در ذهنم دارم را برایم مرور می‌کند.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» با اشاره به اولین حضورش در سریال مناسبتی نیز بیان داشت: این سریال اولین تجربه حضورم در سریال‌های مناسبتی است،مطمئنا همه بازیگران حضور در سریال‌های مناسبتی را دوست دارند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و امیدوارم با این حضور،اتفاق‌های بهتری برایم رقم بخورد، چراکه معتقدم اغلب مخاطبان سریال‌های مناسبتی را تماشا می‌کنند.

وی درباره اینکه به کدام ژانر بیشتر علاقه دارد نیز گفت: در گذشته فکر می‌کردم بازی در نقش‌های جدی را بیشتر دوست دارم،اما بعد از اینکه در «قرعه» بازی کردم، به این نتیجه رسیدم که یک بازیگر باید در تمام ژانرها بازی کند.از طرفی  باید بگویم اینکه هر انسانی به عنوان بازیگر می‌تواند اغلب زندگی افراد جامعه‌اش را تجربه کند،بسیار لذت بخش است.

این بازیگر با اشاره به حضور کم خود در تلویزیون و سینما نیز بیان داشت: دو سال است که ارتودنسی کردم و برخی از پیشنهادها را قبول نمی‌کنم و یا اینکه گروه تولید کمی روی این موضوع حساسیت دارند.اما برای حضورم در این سریال آقایان نیک نژاد و مقدم گفتند که مشکلی نیست و به بازی‌ات لطمه نمی‌زند.

بازیگر سریال «جلال الدین» افزود: دو سال پیش در سریال تاریخی «جلال الدین» نقش درآ دختر جاسوسی را ایفا می‌کردم.حضور در سریال‌های تاریخی از این دست را نیز دوست دارم.حتی فرم لباس‌هایشان نیز برایم جذابیت داشت و جالب است بدانید بعد از اتمام ضبط لباس‌هایم را به خودم هدیه دادند.

سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمود اتحادی هر شب در ایام نوروز از شبکه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مرا ببوس وضعیت سفید