علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تدبیر ویژه برای دور کردن پورحیدری از استرس/ بازی استقلال فرداست!


به گزارش خبرنگار مهر، منصور پورحیدری که روز گذشته از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده است، امروز شرایط با ثباتی داشت. هم قند خونش کنترل شده و هم فشار خونش به ثبات کامل رسیده است. براساس اعلام بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال وضعیت جسمانی پورحیدری امروز سه شنبه بهتر شده و به بخش منتقل خواهد شد.

پورحیدری از روزی که در بیمارستان بستری شده پیگیر وضعیت استقلال است و با توجه به دیدار امروز تیمش با تراکتورسازی به طور ویژه پیگیر اخبار این دیدار است. این پیگیری باعث تعجب پرسنل و پرستاران بیمارستان نیز شده است.

امید ابراهیم شاه که براساس اعلام همسر پورحیدری به عنوان مدیر برنامه امور مربوط به سرپرست استقلال را پیگیری می کند و همواره در بیمارستان حضور دارد در مورد تدبیری که برای دور نگه داشتن پورحیدری از استرس در نظر گرفته بودند به خبرنگار مهر گفت: به منصورخان گفته بودیم این بازی به فردا (چهارشنبه) موکول شده است اما یکی از عیادت‌کنندگان به وی گفت که بازی امروز است و به این ترتیب آقای پورحیدری از ما خواست که شرایطی مهیا کنیم که بتواند امروز بازی را ببیند. البته با هماهنگی خانم شجاعی و به این دلیل که استرس برای ایشان خوب نیست گفتیم تلویزیون خراب است و بازی ساعت ۵ بعد از ظهر است تا بعد از بازی بتوانیم نتیجه را به ایشان بگوییم.

ابراهیم شاه در مورد نتیجه آزمایش‌های سرپرست تیم استقلال گفت: نتیجه آزمایش توده درون ریه فردا صبح اعلام می‌شود و همان موقع پزشکان در مورد اینکه باید جراحی شود یا اینکه با دارو می‌توان آن را کنترل کرد اعلام نظر قطعی می‌کنند. امیدواریم که این ماجرا با دارو کنترل شود و منصور پورحیدری با نظر مساعد پزشکان از بیمارستان مرخص شود اما به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم نظر پزشکان چیست.

وی در ادامه افزود: دختر خانم آقای پورحیدری که خودش ورزشکار بود و بازیکن گلف و بسکتبال بود، امشب به تهران می‌رسد و کنار پدر خواهد بود که این هم برای آقای پورحیدری و هم برای دختر گرامی ایشان خوب است.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای قاسم دهنوی از راه دور در بازی استقلال پرسپولیس