سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اجرای دوره‌های آموزشی «سواد رسانه‌ای» برای مربیان پرورشی، مدیران و معلمان


حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای اظهار داشت: برای فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از فضای مجازی، دوره‌های آموزشی توسعه سواد رسانه‌ای و آشنایی با فضای مجازی برای مربیان پرورشی، مدیران و معلمان طراحی شده است که اولین دوره آن در مجتمع الزهرای تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی برنامه تربیت مدرس است و بناست روش‌های آشنایی با فضای مجازی؛ آشنایی با تهدیدها، چگونگی ورود به این فضا و ساماندهی دانش‌آموزان برای تهیه وبلاگ آموزش داده شود تا  مدرسانی از مربیان پرورشی و معلمان داشته باشیم و آنها در مناطق تهران این دوره‌ها را برای بقیه افراد برگزار کنند.

کفاش افزود:‌ در تهران این دوره را اجرا می‌کنیم و منابع آموزش را تدوین کرده و بعد از تدوین آن در سطح کشور، این دوره را برای همه مربیان پرورشی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/6UM407


ویدیو مرتبط :
بررسی ادراک و انتظار مدیران و معلمان دوره متوسطه شهر زابل از نقش مدیر بر اساس مد