سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد دو دستگاه خودرو سنگین در اتوبان زنجان - تبریز حادثه ساز شد


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این حادثه رانندگی منجر به جرح و خسارت، حوالی ساعت 1:30 بامداد روز پنجشنبه در كیلومتر 40 لاین شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: راننده كامیون باری به علت خواب آلودگی با یك دستگاه كامیون كشنده ایسوزو برخورد كرد و عوامل پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و امدادخودرو نیز به منظور امداد رسانی در سر صحنه تصادف حاضر شدنذ و جهت جلوگیری از وقوع تصادف های احتمالی دیگر و آگاه سازی رانندگان عبوری از مسیر نسبت به روش كردن آتش اقدام كردند.
وی اظهار كرد: پس از چند دقیقه، راننده یك دستگاه خودرو سواری پژو 405 كه خسته و خواب آلود بوده از راه رسیده و با كامیون باری كه مقصر نخستین حادثه بود برخورد كرد و در نتیجه راننده و سه سرنشین خودرو سواری مصدوم شدند و تعداد مصدومان این حادثه به رقم پنج رسید.
شیرمحمدی افزود: راننده كامیون باری كه خود در بین مصدوم شدگان بود به علت برخورد این كامیون با قسمت كامیون كشنده و همچنین راننده خودرو سواری نیز به دلیل بی احتیاطی و برخورد با كامیون باری مقصر این حادثه شناخته شدند.
مسئول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: موضوع این حادثه ساعت 1:28 بامداد به اطلاع اورژانس رسید و بلافاصله عوامل مستقر در پایگاه های چیر، اسفناج، دره لیك و ایده لو به محل حادثه اعزام و پس از درمان سرپایی چند مصدوم نسبت به انتقال دو تن از این مصدومان به بیمارستان آیت الله موسوی اقدام كردند.
جواد مرادی افزود: با توجه به سرعت پایین راننده خودرو سواری، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و فقط به خودروها خسارت مالی وارد شده بود و مصدومان نیز وضعیت عمومی مناسبی دارند.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن تریلی اتوبان تبریز زنجان