ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آغاز هفته چهارم لیگ برتر تنس روی میز از فردا/ نوشاد مقابل تیم سابق


به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهارم لیگ برتر تنیس روی میز فردا دوشنبه آغاز می‌شود و تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی ساعت 15 در آکادمی بین المللی تهران به مصاف هم می‌روند.

این مسابقه جدال نوشاد با تیم سابق است. نوشاد عالمیان که در حال حاضر سرباز محسوب می‌شود در تیم رعد حضور دارد و فصل گذشته برای دانشگاه آزاد به میدان می‌رفت.

هر دو تیم در حالی گام به جدال تماشایی در شهر آورد تهران می‌گذارند که از بازی‌های قبلی برگزار شده خود یک شکست دارند و امتیازات این بازی برای هر دو تیم که از مهره‌های توانمندی برخوردارند، حساسیت بالایی دارد.

دو بازی دیگر این هفته روزهای سه شنبه و چهارشنبه اول و دوم دی ماه بین پالایش نفت آبادان با شهرداری تبریز و پتروشیمی بندر امام و آینده سازان به میزبانی شهرهای بندر امام و آبادان انجام خواهد شد.

در حال حاضر پتروشیمی بندر امام با کسب 5 امتیاز از سه بازی در صدر قرار دارد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/2BCGWE


ویدیو مرتبط :
توقف تیم فوتسال تأسیسات دریایی در هفته چهارم لیگ برتر