سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساخت و سازهای اطراف رودخانه جاجرود غیرقانونی است/محکومیت شهردار لواسانات


بیژن مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در مورد ساخت و سازهای اطراف رودخانه جاجرود گفت: ساخت و سازهایی در بستر رودخانه جاجرود برای ساخت شهربازی توسط شهرداری لواسانات در حال انجام است که این ساخت‌و سازها غیرقانونی است و حکم توقف عملیات گرفته شد، یک روز نیز عملیات متوقف شد اما دوباره تخلف را تکرار و عملیات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: پرونده به دادگاه رفته است و در دادگاه بعدی نیز حتما محکوم می‌شوند شهردار لواسان نیز در این پرونده پیش از این محکوم شده بود، پیگیری‌ها از سوی محیط زیست در حال انجام است بازرسی کل کشور نیز ورود پیدا کرده است تخلف دیگری در بستر روخانه وجود ندارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات گفت: قسمت‌های دیگری که ساخت و ساز انجام شده است دارای سند بودند و اگر هم تخلفی صورت گرفته باشد پرونده آنها در دادگاه است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پلمب آبکاری های حواشی رودخانه جاجرود