مجید جلالی: تمرکز کافی نداشتیم/ آندو بود شرایطمان بهتر می‌شد


سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بر خلاف تمرین‌های خوبی که داشتیم، بازیکنانم در میدان تمرکز کافی نداشتند و نتوانستیم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان، مجید جلالی، در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: بر خلاف تیم ما که از آرامش کافی برخوردار نبود، پدیده می‌دانست از این دیدار چه می‌خواهد. آن‌ها توانستند از موقعیت خود استفاده کنند و به سه امتیاز مسابقه دست یابند. امیدوارم در بازی‌های آتی با گذشت زمان بتوانیم با تمرکز بهتر به اجرای تاکتیک‌های خود بپردازیم.

مجید جلالی درباره قضاوت پیام حیدری افزود: خوشبختانه قضاوت حیدری مشکل خاصی نداشت و وی به خوبی توانست این دیدار را کنترل کند.

جلالی با انتقاد از محرومیت آندو تیموریان از حضور در دیدار مقابل پدیده گفت: قانون محرومیت به خاطر کارت قرمز قانونی جهانی است و توقع ما این بود که در هنگام صدور کارت ITC وی در ابتدای فصل برای حضور در لیگ برتر، این محرومیت اعمال می‌شد. به هر حال متاسفانه این اتفاق رخ داد و نتوانستیم از آندرانیک در بازی امروز استفاده کنیم. قطعا اگر آندو در زمین حضور داشت، شرایط به شکل بهتری برای سایپا رقم می‌خورد.

وی در رابطه با جدایی جواد نکونام گفت: نکونام یک نیم فصل خوب را در سایپا داشت و کمک بسیار زیادی به ما کرد اما با توجه به پیشنهادی که از سوی تیم قطری در تعطیلات نیم فصل به او داده شد ترجیح داد فوتبالش را در قطر ادامه دهد و موضوع خاص دیگری در این بین وجود نداشت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گفتگو با مجید جلالی