فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



طرح ملی فرهنگ کارت امروز در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود


مجری طرح فرهنگ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در قالب طرح فرهنگ کارت، یک کارت اعتباری توسط بانک عامل صادر و یارانه فرهنگی و خدمات و تسهیلات آموزشی، رفاهی، فرهنگی و گردشگری از طریق این کارت به واجدان شرایط اعطاء می شود.
عباس جم افزود: در مرحله اول ثبت نام طرح فرهنگ کارت اعتبار لازم برای اختصاص 500 هزار نفر و هر نفر مبلغ 470 هزار ریال تامین شده که بر اساس اولویت ثبت نام به دانشجویان، دانش آموزان، کارکنان دولت، بازنشستگان و زنان خانه دار ارائه خواهد شد.
وی اضافه کرد: یک سال بیمه نامه حوادث به مبلغ یکصد میلیون ریال و 10 میلیون ریال هزینه های درمانی و پزشکی و حوادث به تمامی کسانی که در طرح ملی فرهنگ کارت ثبت نام کنند ارائه خواهد شد.
جم اظهار کرد: روز جمعه پس از رونمایی فرهنگ کارت، سایت ثبت نام این طرح، کار خود را آغاز خواهد کرد و تا تکمیل ظرفیت 500 هزار نفر، ثبت نام ادامه خواهد داشت. فرهنگ کارت در مدت 10 روز توسط بانک عامل صادر و همراه با بیمه نامه رایگان به نشانی مخاطبان ارسال می ش.د.
متقاضیان فرهنگ کارت می توانند از ساعت 12 ظهر جمعه 24 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی : farhangcart.ir و یا aftab.online برای ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره خدمات بیمه ای فرهنگ کارت می توانند با شماره تلفن 8690 تماس بگیرند.
اطلاعات بیشتر در باره خدمات و تسهیلات فرهنگ کارت در نشست خبری مسئولان در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به اطلاع خواهد رسید.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در شهرآفتاب برپا شده است.
فراهنگ**1540**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رونمایی از طرح ملی اطلس فولاد