ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



از شایعه اعتصاب تا رضایت برانکو از بازیکنان در شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس


ورزش > لیگ برتر - تمرینات پرسپولیس از روز یک‌شنبه هفته گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ در روزهای پرفشار بدنسازی، بازیكنان جدا از شرایط تمرین، تحت تأثیر مسائل مالی نیز قرار گرفته‌اند به شكلی كه شایعه شده بود می‌خواهند یكی، دو روزی در اعتراض به عدم دریافت مطالبات‌شان تمرینات را تعطیل كنند اما ماركو استیلینوویچ بدنساز پرسپولیس مانع این كار شده بود. ماركو همه چیز را به برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم در این مورد منتقل كرد تا مرد اول نیمكت سرخپوشان با شرایط متفاوتی مواجه شود‌‌؛ بازیكنان معترض و باشگاه بی‌پول!

برانكـــو برای آرام كردن بازیكنانش، قبل از شروع تمرین روز سه‌شنبه، همه آنها را در زمین چمن دور خود جمع كرد تا برای‌شان صحبت كند. او در ابتدا به بازیكنانش گفت: «وقتی به لیگ و بازی‌های رفته نگاه می‌كنم، با دستاوردهای مهمی از سوی شما مواجه می‌شوم. می‌خواهم بابت این مسائل از همه‌تان تقدیر كنم چون تا به حال عالی بودید. نقص‌هایی هم وجود داشته ولی من از تك‌تك‌‌تان راضی هستم.»

برانكو كه همیشه سعی می‌كند در جمع بازیكنان، از ادبیاتی هیجان‌انگیز استفاده كند، ادامه داد: «شما تنها نیستید و من همیشه از بازیكنانم حمایت می‌كنم. باید بگویم بازیكنان جوان‌تر، عالی بودند و می‌خواهم از آنها تقدیر كنم. همچنین انتظار دارم بازیكنان باتجربه پرسپولیس مثل 17 هفته ابتدایی لیگ، با قدرت زیادی به فكر جمع كردن حواشی باشند و در این راه به من كمك كنند. برای من بین محسن بنگر با 35 سال سن و میلاد كمندانی با 21 سال سن هیچ تفاوتی وجود ندارد غیر از اینكه انتظارم از بازیكنان باتجربه برای جمع كردن حواشی اطراف تیم بیشتر است. حالا هم تمرینات را با فشار بدنسازی زیادی ادامه می‌دهیم چون می‌خواهیم قهرمان شویم و به امتیازات 13 بازی پایانی لیگ احتیاج داریم. بهتر است اگر كسی بهانه‌ای در ذهنش دارد تا كار تیم را سخت كند، آن بهانه‌ها را فراموش كند زیرا در دوران بدنسازی، همه بازیكنان تیم مجبورند به تمرینات فكر كنند و اگر غیر از این باشد، به تیم لطمه جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.»

این حرف‌های برانكو، خیال بازیكنان را راحت كرد كه او نمی‌خواهد مسائل مالی در ادامه برای پرسپولیس دردسرساز باشد و دیگر اجازه نمی‌دهد تمرین به خاطر چنین مسائلی تعطیل شود.

41257


ویدیو مرتبط :
دلایل اعتصاب بازیکنان نفت تهران و مصاحبه بازیکنان