سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توقف هواپیمای مسافربری به خاطر وجود یک بسته الکترونیکی مشکوک در فرودگاه منچستر


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک فروند هواپیمای مسافربری که از پاریس پرواز کرده بود به دلیل مشکوک بودن یک وسیله الکترونیکی مشکوک، در فرودگاه شهر منچستر به زمین نشانده شد.

به نوشته ایندیپندنت، بعد از آنکه خلبان هواپیما هشدار داد، نیروهای پلیس و آتش‌نشانی فورا هواپیمای ایرباس «ای 321» را در فرودگاه منچستر محاصره کردند.

بعد از آنکه هواپیما در فرودگاه فرود آمد، نیروهای امنیتی مسافران آن را پیاده کرده و وسیله الکتریکی مشکوک را برای بررسی، ضبط کردند.

پلیس منچستر گفته است تیم عملیاتی فرودگاه این شهر فورا به درخواست پلیس برای توقف هواپیمای ورودی از فرانسه پاسخ داد و همه سرنشینان و خدمه هواپیما صحیح و سالم از آن پیاده شدند.

این حادثه در حالی روی داد که دو روز پیش از این نیز یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هواپیمایی «ایزی جت» انگلیس در فرودگاه منچستر تخلیه شد و دو مرد حامل یک بسته مشکوک، دستگیر شدند.

بعد از حملات مرگبار هفته گذشته در پاریس، پروازهای متعددی در کشورهای مختلف  مجبور به تغییر مسیر یا توقف اضطراری شده بودند.

انتهای پیام/م

 

 


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای مسافربری در حوالی فرودگاه مهرآباد