سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



حمایت از ورزش زنان سرمایه گذاری برای کشور است


 حمایت از ورزش زنان سرمایه گذاری برای کشور استمهر/ عضو فراکسیون زنان مجلس معتقد است با نگاه دقیق‌تر به شهرستان‌ها می‌توان زنان نخبه ورزشی را مورد شناسایی و حمایت قرار داد تا در عرصه‌های بین‌المللی خوش بدرخشند
نیره اخوان بیطرف حمایت از ورزش زنان را نوعی سرمایه گذاری برای کشور دانست و گفت: با توجه به استعدادهایی که در سال های اخیر شاهد شکوفا شدن آنها در حوزه ورزش زنان و عرصه جهانی بوده ایم، به نظر می رسد این ظرفیت وجود دارد که حمایت ویژه ای از این حوزه صورت گیرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مدیریت ورزش زنان یکی از مهم ترین مباحثی است که باید در وهله اول به آن توجه کرد چرا که یک فرد مدیر می‌تواند نخبگان مستعد را مورد شناسایی قرار داده و از آنها یک قهرمان ملی بسازد.
وی افزود: امروز نه تنها در کلان‌شهرها بلکه در شهرهای کوچک نیز ظرفیت های زیادی برای حضور در عرصه های ملی و بین المللی ورزشی برای زنان داریم اما در برخی نقاط با سوءمدیریت این استعدادها مورد شناسایی قرار نمی گیرند لذا مهم ترین مسأله برای تقویت حوزه زنان در ورزش نباید فقط مسائل بودجه ای به نظر برسد بلکه یک مدیریت قوی می تواند به مراتب بهتر از اختصاص بودجه عمل کند.
اخوان بیطرف ادامه داد: مدارس، سازمان های بسیج در سطح کشور، مساجد، دانشگاه ها و حوزه‌ها از آن دسته مبادی هستند که به راحتی می‌توان در آنها به شناسایی استعدادها پرداخته و آنها را با معرفی به هیئات ورزشی استانی پرورش داد.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پایان خاطرنشان کرد: حضور زنان در عرصه های ملی و به خصوص بین المللی از جهات مختلفی حائز اهمیت است و در کنار معرفی پوشش اسلامی و ایرانی می‌تواند توانایی کشور را در عرصه ورزشی نشان دهد که همین مسأله باعث این ضرورت می شود که مسئولان نگاه هزینه‌ای به ورزش زنان نداشته و آن را یک سرمایه گذاری بدانند.
بانوان ورزشکار ایرانی توانسته اند رکورد بیشترین سهمیه را در المپیک ریو به دست آورند



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی : دلیل اصلی حمایت کشور روسیه از کشور سوریه