سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جسد مفقود شده تنها قربانی سیل تایباد پیدا شد


مهر/ بارش باران و جاری شدن سیل در شهرستان مرزی تایباد که روز گذشته منجر به مفقود شدن یک خودروی سواری و سرنشین آن شد پس از ۱۲ ساعت جستجو توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

روز گذشته یک دستگاه خودروی ۴۰۵ سواری پژو به دلیل شدت سیل در آب غوطه ور و ناپدید شد که تلاش امدادگران در روز گذشته برای یافتن این خودرو و سرنشینان احتمالی حادثه دیده بی نتیجه ماند.

گفتنی است تلاش نیروهای امدادی پس از ۱۲ ساعت در نهایت به ثمر نشست و امدادگران جمعیت هلال احمر موفق به کشف جسد تنها سرنشین این خودرو شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد در همین رابطه گفت: سرنشین ماشین پژو ۴۰۵ که در اثر سیل پنجشنبه شب در مسیر آب مفقود شده بود با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر تایباد پیدا شد.

غلامرضا صیادی در گفتگو با مهر گفت: امدادگران جمعیت هلا احمر شهرستان تایباد پس از دوازه ساعت تلاش مستمر تنها سرنشین این خودرو را در فاصله ۲۰ کیلومتری از حادثه در نزدیکی روستای فیض آباد پیدا کردند.

وی گفت: پس از اطلاع خانواده و شناسایی چهره این جسد تحویل پزشک قانونی و سردخانه بیمارستان شد تا مراحل اداری آن جهت دفن طی شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد افزود جان باخته این حادثه «قربان شادمان» با ۳۲ سال سن از روستای «ارخود» شهرستان باخرز است که به گفته خانواده برای فروش گل زعفران به شهرستان تایباد عزیمت کرده بود که در مسیر برگشت دچار حادثه شد.

غلامرضا صیادی افزود: در سیل پنج شنبه شب گذشته متاسفانه خسارت های زیادی به بخش کشاورزی و راه های روستایی وارد شد.

وی افزود: بسیاری از منازل روستاهای شهرستان تایباد دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و با دستگاه لجن کش تخلیه آبگرفتگی منازل انجام شد.


ویدیو مرتبط :
شهید زنده (شهیدی که جسد او را پس از 22 سال در شلمچه پیدا کردند و جسد او سالم بوده است)